Make up Rimmel Wake Me Up - recenzia

23.3.12

Moja obľúbená anglická kozmetická značka Rimmel uviedla na trh nedávno make-up pod názvom Wake me up. Počula som naň samé dobré ohlasy, a tak som ho chcela vyskúšať aj ja, kedže môj obľúbený makeup od Revlonu -Photoready, mi už dochádza . 



Najprv som si prečítala informácie, ktoré uvádza výrobca:
- je ľahko roztierateľný make-up
-vhodný na prekrytie pórov bez efektu masky, prirodzený vzhľad
- obsahuje mikroperličky pre rozžiarenie pleti a zdravý jas
- obsahuje peptidy pre zlepšenie elasticity pokožky, vitamíny a hydratačný komplex pre zlepšenie stavu pleti
- má OF 15
- bez obsahu parabénov
Odtiene: Ivory, True Ivory, Classic Beige, True Beige
Cena:  7 až 9 eur

Make-up sa naozaj veľmi dobre rozotiera a jemne prekryje rozšírené póry a nedokonalosti pleti. Trblietky sú krásne, no ak použijeme púder stratia na intenzite. Mám pocit ,že počas používania tohto makeupu sa mi pleť trošku zjemnila. Moja pleť je suchšia, takže tento makeup je pre ňu vhodný. Neodporúčam ho babám s mastnejšou pokožkou a akné, trblietky by to len zvýraznili. I keď nikdy nehovor nikdy a môže sadnúť. Treba len vyskúšať. Kamarátka, ktorá ma mastnú pleť s ním nebola vôbec spokojná.
Napríklad ja mám tento makeup v najsvetlejšom odtieni. Celkom mi sadol a keď chcem dosiahnuť lepšie krytie tak ho zmiešam napríklad s Dermacol-cover 
Mám veľa makeupov, ktoré mi nesadli - odtieň alebo krytie tak ich miešam tiež.

Tiež sa ti môže páčiť

6 komentárov

Ďakujem za komentár a prajem Ti pekný dník :)

Petush♡