Moje prvé video:D

20.4.12

Zdravím vás:o)
Dnes bol krásny jarný dník a tak pomimo ma ešte napadlo,že by som skúsila aj ja natočiť také menšie video ako si skoro každý deň líčim oči...Je to také neutrálne, jemné líčenie. :D Enjoy

Produkty, ktoré som použila: 
Revlon colorstay - 14 nude elements
Sephora -  Golden girl N50
Miss sporty - Shimmer dust Goddess 008
Essence - čierna kajalová ceruzka na oči
Essence - Liquid ink eyeliner black
Rimmel  - fialová ceruzka Exaggerate 270 purple shock
Gosh - špirála Amazing Length'n Build
ELF - rúž na pery Natural Nymph
Essence - lesk na pery XXXL nudes 01

Tiež sa ti môže páčiť

1 komentárov

  1. Wow, this paragraph is pleasant, my sister is analyzing such things, thus
    I am going to convey her.

    my blog post; Fake Louis Vuitton Bags

    OdpovedaťOdstrániť

Ďakujem za komentár a prajem Ti pekný dník :)

Petush♡