Recenzia Krycí krém s minerálmi Giordani Gold

3.7.12

Čo píše Oriflame:


Obľúbený krycí krém s minerálmi teraz v novom, exkluzívnom dizajne. Poskytuje pleti prirodzené prekrytie a zdravú žiarivosť. S vyživujúcimi a hydratačnými zložkami , ktoré okamžite redukujú únavu pleti. Pri pravidelnom používaní pleť pôsobí mladšie**. So SPF 8. **Výsledok zákazníckeho testovania na 97 ženách po 3 dňoch používania. 30  ml


Okrem toho ,že v lete sa maľujem veľmi málo, tak predsa len nie je moja pleť bezchybná  a preto si ju chcem aspoň  trošku zjednotiť a dodať jej šmrnc. Vyskúšala som aj rôzne BB creamy ,ale stále som chcela vyskúšať niečo nové a jedného pekného dňa ma jedna kamarátka nalíčila týmto zmieňovaným krycím krémom a bola som veľmi spokojná. Je strašne príjemný a nevytvára pocit masky. Skôr mi príde ako jemný tonovací krém, ktorý sa lepšie prispôsobí pleti.
Donedávna som nemala asi ani jeden výrobok od Oriflame - možno len ten hojivý zázrak, ale tak vyskúšala som a nemyslím si ,že to je zlá značka, určite má aj dobré výrobky a tento krém patrí medzi ne.
Na leto je ideálny.
Objem je 30ml.
Ja mám odtieň Light Ivory.

Tiež sa ti môže páčiť

14 komentárov

  1. Fajn recenze, vypadá to moc dobře :)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Jsem překvapená, jak krásně krém sjednotil pleť. Teď v létě nenosím make-up, ale zdá se mi, že tohle by bylo dokonalý řešení pro bezchybnou pleť ;-).
    Super!
    Vivi

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Make up nepoužívam, ale ak raz budem, dám na tvoju recenziu, pretože vyzerá super!

    Kejmy ♥.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. a aj je:)) a aj ten odtieň mi sadol fajnovo...:) a ešte majú aj svetlejší:)

      Odstrániť
  4. vyzerá teda dosť lákavo..super recenzia :)

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Moc pěkně kryje...asi o něm pouvažuji :)

    OdpovedaťOdstrániť
  6. vyzerá skvelo. Niečo také by som potrebovala. (:

    OdpovedaťOdstrániť
  7. ASi si ho také pořídim! :)
    PS: krásný blog, fakt povedený :) !!

    http://tery-dreamer.blogspot.cz/

    OdpovedaťOdstrániť
  8. Dík za tip. Nějak jsem na Oriflame zapomněla. Zkusím také... Na tobě vypadá dobře.

    OdpovedaťOdstrániť

Ďakujem za komentár a prajem Ti pekný dník :)

Petush♡