Avon Planet Spa

14.8.12



Avon - je kozmetika, ktorú niekto zatracuje a niekto ju má rád.
Ja mám v Avone určite viac než pár obľúbených výrobkov.
Tieto dva o ktorých Vám napíšem patria medzi ne. 
na fotke je nápis mlieko namiesto krém:D ale píšu to na obale :D


Avon Planet Spa telový krém vyživujúci 200 ml
 -
Bohatstvo minerálov z mŕtveho mora pre vaše telo !
Planet Spa
  Vhodné pre všetky typy pleti

Účinky : poskytuje celodennú hydratáciu pokožky, upokojuje suchú a podráždenú pokožku
Výhody : naozaj sa rýchlo vstrebáva,nezanecháva pocit mastnej pokožky, pokožka je po aplikácii jemná a hydratovaná
+ vôňa krému je dosť výrazná(intenzívna) a vydrží fakt dlho - nie každému to môže byť príjemné
    Môžte aplikovať na pokožku celého tela. 
Tento krém mám naozaj veľmi rada a výraznejšia vôňa mi nevadí.

 
Avon Bahenná pleťová maska s minerálmi z Mŕtveho mora 75 ml
-
Hustá krémová pleťová maska bohatá na minerály preniká hlboko do pórov pokožky a hĺbkovo čistí pleť. 
Odstraňuje nečistoty a odumreté pleťové bunky, vďaka čomu získa pleť hladký a žiarivý vzhľad. 
Účinne detoxikuje, tonizuje a spevňuje pleť. 

Aplikuje sa na vyčistenú pokožku- môže byť aj navlhčená a nechá sa pôsobiť 5-10 minút.
Následne ju zmyjeme vodou, môžte použiť aj tampón - niekedy sa ťažšie zmýva z tváre.
Túto masku používam už pár rokov a som s ňou veľmi spokojná. Aj keď mám citlivejšiu pokožku tak mi sadla a neprejavili sa žiadne príznaky alergie. Myslím, že patrí medzi naj produkty od Avonu:)

Tiež sa ti môže páčiť

2 komentárov

  1. O masce jsem na blogu taky psala :). Jinak Avon je asi moje nejoblíbenější značka už od malička, to všechno díky mamince. Jinak máš moc hezký blog, hlavně to záhlaví :)!

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. JJ aj u mňa, lebo segra bola avon lady...:)))tak ked som bola malá tak som všetko skúšala:)

      a díky moooc:))) to je len koláž obrázkov...:)

      Odstrániť

Ďakujem za komentár a prajem Ti pekný dník :)

Petush♡