Zvodná jeseň.

22.9.12

Tak a máme tu jeseň, pre mňa je to celkom príjemné obdobie:)
Aj keď momentálne je mi trošku zimno.
Nuž, chcela by som Vám ukázať nejaké tie líčiace trendy, ktoré budem nasledovať túto jeseň.
Jeseň, ako ju už poznáme, má krásne farby. 
Stačí sa pozrieť na opadávajúce listy zo stromov. No čistá romantika. Takže by som to chcela vniesť aj na seba pomocou makeupu. Poslednú dobu som sa maľovala skôr Nude, bolo to teda dosť nudné a preto by som chcela vyskúšať niečo na osvieženie celkového vzhľadu.
 
Donna Karan New York Fall 2012 makeup 
Tento look Donna Karan A/W 2012 je dosť osobitý a niečim si ma upútal. Aj keď to pre niekoho nemusí byť práve vhodné líčenie na denné nosenie, tak ja ho určite aspoň raz vyskúšam. Toto líčenie určite zvýrazňuje červené oči (ak ich občas mávate :D)takže ja by som sa tak do práce nalíčiť nemohla. Ale len tak niekam na večer proste - to by šlo.
Hlavný dôraz sa kladie na Dewy finish-  to znamená, že sa pleť po nanesení makeupu leskne.
 
 
Honor A/W 2012, James Boehmer, NARS
Ďalší look je celkom obvyklý - nič extra. Výrazné oči - v odtieňoch sivej, pekná + zjednotená a (hlavne rozjasnená) pleť + troška bronzeru. 
Je to v podstate jednoduchý look a zvládne ho určite každá z Vás.

ďalšie super líčenia :
Creatures of the Wind for Fall 2012 runway makeup face chart by NARS

Diane Von Furstenberg Fall 2012 runway

 Imitation by Tara Subkoff Fall 2012 runway beauty by NYX 

zdroje obrázkov: http://makeupforlife.net

 OMRKNITE :-)

Tiež sa ti môže páčiť

8 komentárov

  1. To jsou ošklivé modelky... pardon! :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. no ani mne sa nepáčia:D probuh ide len o to líčenie predsa:D fotos sú samozrejme len pre inšpiráciu:D hehe

      Odstrániť
  2. Líčenia sú krásne a podľa mňa sú nádherné a zaujímavé aj tie modelky :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. no tak v modelingu ide hlavne o to:) či je baba zaujímavá... :))

      Odstrániť
  3. no cez leto som sa skoro vôbec nelíčila..tak teraz ke´d ide zima niečo možno vyskúšam :)

    OdpovedaťOdstrániť

Ďakujem za komentár a prajem Ti pekný dník :)

Petush♡