TAG: 7 smrteľných (kozmetických) hriechov

5.10.12

Ahojte baby, ako trávite jeseň?
Odolávate úspešne bacilom?
 :)
Rozhodla som sa, že sa zapojím do TAG-u aj ja...
 
LAKOMSTVO
aký najlacnejší a najdrahší kozmetický produkt vlastníš?
Myslím, že najlacnejší kozmetický produkt, ktorý mám je zlatá ceruzka na oči od Essence - 03 Iron Goddes. 
Kúpila mi ju sestra vo výpredajoch za nejakých pár centov. 
A najdrahší hmm, to budú určite parfémy. 
A z takej dekoratívnej kozmetiky na tvár sú to produkty od Benefitu.


HNEV
aký kozmetický produkt miluješ a zároveň ho nenávidíš? Čo pre teba bolo najťažšie zohnať?
Dlho som nad tým premýšľala čo mám rada a vlastne neznášam:D 
Vezmem to tak všeobecnejšie a sú to laky na nechty.
Veľmi sa mi páči, keď mám nalakované nechty. 
No neznášam celý ten proces lakovania.
 
Pre mňa bolo najťažšie zohnať pred pár rokmi asi lesk na pery Beauty Rush od Victoria's Secret. Kúpila som si ho na aukre:D 
A bola som strašne šťastná, keď mi došiel domov. Síce to bol len lesk.:)

 OBŽERSTVO
aký je tvoj najchutnejší produkt?
Môj obľúbenec, ktorý mi poslednú dobu skôr vonia, ale aj chutí je Lipsmacker Coca cola Vanilla. Stále si musím k nemu pričuchávať.
  
LENIVOSŤ

čo vynechávaš, pretože si lenivá?
Občas si zabudnem dať ráno krém na tvár :D
Tak možno to. Alebo občas aj rozjasnovač. No ten poslednú dobu používam dosť často, nejak sa mi to proste zapáčilo.

 
PÝCHA
aký kozmetický produkt ti dodáva najviac sebavedomia?
Určite to bude makeup & riasenka. Najviac sa mi na mne páči, keď mám zjednotenú pleť a zvýraznené oči. 
Na toto líčenie som použila pigmenty od Essence.WOW It's Orange!
SMILSTVO
čo ta najviac priťahuje na druhom pohlaví?
Táto otázka, hmm, taká nekozmetická.:D
Ale tak, budiš, páči sa mi, keď muž pekne vonia a je celkovo upravený. 
Ale netreba to preháňať.
 Zaujme ma úsmev, oči a hlavne pohodová povaha.

ZÁVISŤ
čo by si v súčasnosti najradšej dostala ako darček?
Nuž ak to má byť z kozmetiky, tak určite by som sa potešila lícenke Bella Bamba od Benefitu. 
 
 A akých je Vašich 7 smrteľných (kozmetických) hriechov ?

Tiež sa ti môže páčiť

0 komentárov

Ďakujem za komentár a prajem Ti pekný dník :)

Petush♡