Gélová zlupovacia maska Ryor Aknestop

11.12.12

Ahoj dievčatá, dnes Vám napíšem o ďalšom výrobku od značky Ryor.
Je to gélová zlupovacia maska, ktorú som si zakúpila u nás v lekárni.
Počas užívania HAK som žiadne masky ani nepoužívala, len občas, mala som peknú pleť, no po vysadení sa to zhoršilo ešte viac ako predtým. 
Preto som chcela vyskúšať niečo, čo pleť vyčistí poriadne. Najprv som vyskúšala čistiacu zlupovaciu masku od značky Freeman - Uhorka. 
Tá je dobrá, ale žeby mala zázračné účinky sa povedať nedá.
Tak som si v lekárni vyhliadla práve túto od Ryoru, keďže som na ňu počula dobré ohlasy.

 
- má hustejšie gélové zloženie
- 1x sa mi ťažšie rozotierala po tvári, potom to už šlo
-skvele čistí pleť , keď ju mám na pleti, tak ma zo začiatku chladí
- osviežuje, nevysušuje, zmatňuje pleť
- obsahuje extrakt z aloe vera, prasličky a obilných klíčkov
- čistí do hĺbky znečistené póry

- po aplikácii je pleť jemná, hladká a hydratovaná

- dá sa použiť nielen na tvár, ale aj na zbytok tela (chrbát, ramená atď.) 
- je uvedené, aby sa nanášala v tenkej,slabej vrstve no ja si ju dávam trošku silnejšiu,  vtedy sa dá zlupnúť bez akéhokoľvek drolenia (ovšem tam kde máte jemné chĺpky dajte pozor, trošku to pri zlupovaní bolí!)
- môže sa naniesť buď na celú tvár (samozrejme vynecháme okolie očí!) alebo len na problémovú T-zónu a necháte ju pôsobiť 20 minút
- je určená pre mastnú, problematickú pleť - no podľa mňa ju môže použiť aj slečna so zmiešanou či citlivou pleťou - samozrejme je to individuálne
- má sa používať 1x do týždňa - no ak máte pleť mastnejšiu tak kľudne môžte aj 2x 
- vôňa je intenzívna a príde mi trošku ako pánska, mne to vonia

Túto masku Vám môžem odporučiť, mne osobne vyhovuje:)

Za 100ml zaplatíte 3,80€ :)

Tiež sa ti môže páčiť

14 komentárov

  1. o tejto som už počula- prvá zlupovacia maska ktorá sa celá aj zlupne ;)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. veru hej...:D ale keď si dáš hrubšiu vrstvu celkom to aj bolí...:D

      Odstrániť
  2. Neco takovyho bych presne potrebovala !:) Takze moc dekuju za tip a mozna ji vyzkousim pokud na ni narazim:)
    LL*

    luxylady2.blogspot.cz

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Myslím, že si ma presvedčila..určite ju vyskúšam..:)

    OdpovedaťOdstrániť
  4. děkuju za tip, takovéhle výrobky vyhledávám :)Na kosmetiku Ryor čtu v poslední době samou chválu
    www.jana-dvorakova.blogspot.cz

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Ja mam taketo masky rada na leto, teraz v zime mam rada skor hydratacnejsie ale na leto musi byt super:)
    Inak nezabudni sa zucastnit predvianocnej Ziaja giveaway:
    http://biancaprincipessa.blogspot.sk/2012/11/ziaja-giveaway.html

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. ja mám tiež rada hydratačné na zimu...:) ale ako sa mi zhoršila pleť tak používam aj takéto zlupovacie...:)

      Odstrániť
  6. Ja som si ju zrovna dnes kúpila. Celkom ťažšie sa mi hľadala, ale napíšem určite o nej aj príspevok, lebo zisťujem, že je to dosť zaujímavá vec :)

    Staniella-My Passion

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ahoj Stanka:) určite daj vedieť aké máš z nej pocity vo forme článku:)


      Odstrániť
  7. ahoj :) ja som nedavno objavila tvoj blog :) super!
    chcela by som sa opytat, tie jemne chlpky vytrhuje len hlubsia vrstva masky? ci aj tensia? lebo ja mam celkom dost jemnych chlpkov po tvari a nechcem si ich povytrhavat, aby mi potom nerastli tmavsie... :) dakujem :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ahoj, to ma teší a vieš čo, iba keď dáš moc hrubú vrstvu masky... V okolí kde máš tie chĺpky jemné si dávaj pozor a nemusíš ani natierať, ak tam nemáš nejaké nedokonalosti. A tak zase ono to vytrhne chĺpok len vtedy,keď tam dáš naozaj hrubú vrstvu.Ak to je jemnejšia vrstva tak to fest bolí...:D A keď som skúšala na chrbát tak to bolo utrpenie...na T-zónu je táto maska asi najideálnejšia:)

      Odstrániť
  8. Ja som ju dnes použila 1. krát a nikdy v živote by som si nepomyslela že to môže tak boliet a ťahať kožu keď dávam masku dole :( čo som spravila zle??

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. ahoj, ak máš citlivú pleť, tak by som túto masku použila len na T-zónu...Mojej sestre to tiež bolo dosť nepríjemné a bolelo ju to...:) Mňa to až tak nebolelo, je dosť hutná takže si ju dávam len na nos a bradu, proste tam kde sa mi robia čierne bodky...:)

      Odstrániť

Ďakujem za komentár a prajem Ti pekný dník :)

Petush♡