Himalaya Herbals - Čistiaca pleťová voda Neem

23.12.12


- tá nálepka na zadnej strane sa mi trošku zašpinila od makeupu dnes:D

Ahojte!
Dnes je tu recenzia na ďalší produkt od značky Himalaya herbals.
Na ich stránke sú momentálne super zľavy :-)

Predstavím Vám -
Himalaya Herbals - Čistiaca pleťová voda Neem
Popis v eshope:
- pleťová voda hĺbkovo čistí póry
- reguluje tvorbu prebytočnej mastnoty
- zabraňuje tvorbe akné
- pleť zanechá sviežu, čistú a bezproblémovú.
- pomáha pri sťahovaní pórov a spevnení pleti
- neobsahuje parabény, syntetické farbivá
Použitie:
Naneste pleťovú vodu na tampón a vyčistite tvár a krk.
Určená špeciálne na normálnu a mastnú pleť.
 Účinné látky:
Nimbovník (Neem) - vďaka svojim antibakteriálnym účinkom zabraňuje tvorbe akné.
Citrón - pomáha pri sťahovaní pórov a spevnení pleti.

Ako to vidím ja?
Táto pleťová voda má dosť výraznú vôňu - pripomína mi to nejaký osviežovač - nielen mne, dala som to pričuchnúť už viacerým. No dá sa na to zvyknúť. Všetky produkty čo od tejto značky vlastním vôňajú dosť silno, čo môže niekomu prekážať. Pokiaľ si pleť po vyčistení pleťovou vodou neopláchnete, tak to je cítiť. Keď si ňou pleť vyčistím mám trošku - ako keby ulepený pocit na tvári. Pleť voda osvieži-trošku chladí, sťahuje póry... Mám pocit ,že naozaj zabraňuje akné - síce stále sa vyskytuje, no nevytvára sa už v takej veľkej miere. Používam z rady Neem aj čistiacu penu. Obal je jednoduchý, typický pre ich značku. Hodnotím ju 6/10. Samozrejme to je len subjektívny názor.
Ako si čistím pleť ja?
Najprv si odlíčim oči - na to používam najčastejšie micelárku alebo dvojfázový odličovač. Potom si vyčistím pleť čistiacou penou alebo gélom. A nakoniec použijem pleťovú vodu. No ale po pleťovej vode nemám nikdy pocit dokonale vyčistenej pleti, tak skoro vždy ešte siahnem po micelárke. 
Ako si pleť čistíte Vy?  Aké produkty Vám vyhovujú?

Tento výrobok si môžete zakúpiť na tejto stránke: TU
Cena je 5,28€ / 200ml
PS: Tento produkt sa momentálne predáva len v uvedenom eshope.


Kuknite stránku www.mojahimalaya.sk a nájdete tam aj ďalšie super výrobky od tejto značky. 
Moji čitatelia môžu využiť super zľavu,
 15% na nákup výrobkov cez eshop mojahimalaya.sk pri zadaní kódu PETUSH
Návod na použitie kupónu je nasledovný : v procese objednávky v kroku
 ,,Doprava a platba" sa vpíše kód PETUSH, a dá sa ,,overiť kód", a zľava sa automaticky odpočíta.
 Paráda!

Tiež sa ti môže páčiť

1 komentárov

Ďakujem za komentár a prajem Ti pekný dník :)

Petush♡