Ah....polyvore

29.1.13

Untitled #72


Tiež sa ti môže páčiť

11 komentárov

  1. pekny outfitik :) ten lesk vinyl max je teraz v DM v 50% akcii za 2.69 :) a je uplne paradny,mam odtien Legend,rozmyslam,ze si kupim este jeden do zasoby :)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Aj ja som v poslednej dobe trochu prepadla polyvoru :)

    www.spwfashion.blogspot.sk

    OdpovedaťOdstrániť
  3. mám z toho akutní chuť jít nakupovat :D

    OdpovedaťOdstrániť
  4. To je taká dokonalá farba!!! Milujem ju asi od malička, no nie dajme tomu od puberty. Pamätám sa na mamine čžmy, kabát, kabelku. Nositeľné aj dnes. škoda, že mám menšiu nohu, hneď by som jej tie čižmy ukradla =D

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Hrozně moc se mi líbí nákrčník a hodinky. Asi si už půjdu nějaké nové pořídit.
    Just be yourself by Petra

    OdpovedaťOdstrániť
  6. sveter a šála sú megaa:)
    budem rada, keď sa prídeš pozrieť:)↓

    + práve u mňa prebieha aj giveaway, tak sa môžem zapojiť a skúsiť šťastie:)

    nati

    OdpovedaťOdstrániť

Ďakujem za komentár a prajem Ti pekný dník :)

Petush♡