Himalaya herbals - Antiseptický krém

7.2.13

Antiseptický krém
Tento antiseptický krém si kúpila mamina asi pred mesiacom v Hypernove, momentálne ho tam majú za 1,19€. Ja som už pár výrobkov od tejto značky vyskúšala a musím podotknúť, že som bola spokojná až na jemný odličovač očí.
Na oficiálnej stránke je takýto popis:
Popis:
Pomáha pri:
Rezných poraneniach, ranách, popáleninách, bolestiach, vyrážkach, škrabancoch, zápaloch a infekciách.

Antiseptický krém obsahuje výťažky z ajurvédskych bylín, ktoré majú terapeutické a liečivé účinky. Na zapálenú pokožku majú protizápalové, antiseptické, astringentné a chladiace účinky. Krém je kombináciou najmodernejších postupov v kombinácii s tradičnými ajurvédskymi bylinkami.

Použitie:
Malé množstvo antiseptického krému naneste na postihnuté miesto 2x denne.

Účinné látky:
Aloe vera (Barbados Aloe, Kumari) – antibakteriálne a astringentné účinky, urýchľuje hojenie
Mandľa (Prunus amygdalus, Vatada) – astringentné účinky, pomáha pri poraneniach pokožky
Five-leaved Chaste Tree (Vitex negundo, Nirgundi) – olejové extrakty majú protizápalové účinky a predchádzajú infekciám
Indian Madder (Rubia cordifolia, Manjistha) – astringentné a antiseptické účinky, rovnako ako aj antibakteriálne a protialergické účinky
Zinc calx (Yashad bhasma) – účinný pri problémoch s pokožkou, urýchľuje hojenie rán
Sodium Biborate (Tankana) - dobré astringentné a antiseptické účinky

Tento krém krásne vonia, pleť lieči a je proste super... Nechcela som tomu veriť, ale naozaj. Mala som na prste taký menší záder, ktorý sa mi zapálil. Večer som si ho natrela masťou a do rána bol vyliečený. Určite odporúčam aj na vyrážky...:)

Tiež sa ti môže páčiť

0 komentárov

Ďakujem za komentár a prajem Ti pekný dník :)

Petush♡