Krém na ruky Esprit de Fleur 50 ml

27.2.13


Zdravím dievčatá.
Dnešné ráno bolo pre mňa také ťažké :D, vôbec sa mi nechcelo vstávať z postele... Nuž a keď som písala túto recenziu tak som sedela vo vláčiku a cestovala od mojej lásky. Tak a teraz k veci. Ide o produkt, ktorý som dostala od značky Fleur de Santé. Viem, že dosť ľudí čo poznám túto značku zatracuje, ale môžem Vám povedať, že napríklad s lícenkou, ktorú som našla v Ladyboxe som naozaj spokojná. Má dobrú pigmentáciu. Mne osobne vyhovujú produkty, ktoré nemusím 10x nanášať štetcom, aby bolo niečo vôbec vidno.   
                                                                  
Dostala som možnosť vyskúšať Krém na ruky Esprit deFleur 50 ml
Hydratačný krém na ruky s osviežujúcou a povzbudzujúcou kvetinovou vôňou. Krém má príjemnú vôňu, pripomína mi jeden parfum od E. Arden. Pokožku rúk zanechá hladšiu, sviežu a voňavú. Je praktický do každej kabelky. Po nanesení nie je potrebné čakať na vstrebanie krému dlhú dobu a nakoľko sa taktiež nevytvára mastný film na povrchu pokožky rúk, tak sú ruky pripravené k akejkoľvek práci. Obal krému je veľmi pekne dizajnovo riešený. Konzistencia je hutnejšia. Ruky avšak nebudú hydratované po celý deň. Ja osobne si ich musím natierať aspoň 2x.
Momentálne je v akcii za 3,99€.
Ak máte nejaké otázky, pýtajte sa tu:   http://ask.fm/petushbook

Tiež sa ti môže páčiť

3 komentárov

  1. Já značku FDS znám již delší dobu, kdy jsem i odebírala katalogy a podobně. Časem jsem od ni ale opět upustila. Teď mi ji také LadyBox připomněl. Tento krém mne zaujal. Zatím mám tedy dost svých, ale líbí se mi. A jestli je z poloviny tak dobrý, pak není co řešit. :)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Podobne :) Aj ja mám lícenku z ladyboxu a je moja naj :) A krémik vyzerá super :)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Ahoj :) nelekej se, když se budeš chtít dostat na můj blog a pod adresou autumnmiracle.blogspot.com bude jako neexistující :) Rozhodla jsem se totiž pro změnu názvu, neboť tenhle nebyl tak charakteristický, a provádím změnu designu a uspořádání blogu :) nově najdeš blog tedy na adrese: www.routine-daily.blogspot.com :) Doufám, že se ti i tak tam bude líbit :)

    OdpovedaťOdstrániť

Ďakujem za komentár a prajem Ti pekný dník :)

Petush♡