Garnier Fructis - Goodbye Damage

7.6.13

Ahojky dievčatá
Dnes som si pre vás pripravila recenziu na novú radu od Garnier Fructis - Goodbye Damage. Tieto produkty som dostala k recenzovaniu a veľmi som sa tomu potešila. Práve som si chcela nejaké tie šampóniky nakúpiť, takže tieto padli vhod. Na vyskúšanie mi prišli šampón, balzam, okamžitá starostlivosť a sérum.  
Naozaj som sa im potešila, lebo ja sama produkty Fructis na vlasy používam a som s nimi spokojná. A ešte keď to je rada na veľmi poškodené vlasy (mala by odvrátiť 1 rok poškodenia vlasov za 1 týždeň), tak som sa potešila druhýkrát. Už som tieto produkty vyskúšala ja , sestra, mamina a aj priateľ - zhodli sa na cukríkovo- ovocníčkovej vôni:D Síce aj keď majú iné vlasy ako ja, boli spokojnííí:) Ale zase je to subjektívny pohľad na vec...:)čo sedí mne, nemusí aj iným...:)Treba len vyskúšať... Ale ja som spokojná, a oni tiež. A nie je to kvôli tomu, že som to dostala. :)
Ale zatiaľ sa nedá povedať, že by mali nejaké extra uzdravujúce účinky. 
To Vám napíšem až po dopotrebovaní. Aj keď viem, že tento typ šampónov nebude pre všetky z vás, určite odporúčam vyskúšať hlavne tým, ktoré si vlasy často farbíte alebo namáhate (nar. žehlenie, kulmovanie...)
Ja zbožňujem, keď šampóny pekne voňajú a preto si ma tieto získali. Pripomína mi to ovocný koktaijl...Naozaj paráda:) Vlasy sú po umytí šampónom naozaj krásne jemné a po použití balzamu nie sú veľmi zaťažené + keď použijete sérum, alebo okamžitú starostlivosť dajú sa veľmi ľahko rozčesať a vôňa je veľmi intenzívna. 
Tak a môžeme si predstaviť jednotlivé produkty
Posilňujúci šampón
Šampón má obsah balenia 250 ml a typickú vôňu pre túto vôňavú radu. Ja používam na vlasy šampóny, ktoré sú určené pre suché, zničené vlasy, takže tento by podľa popisu sedel presne na moje háro. Už som častokrát počula, že nie je dôležité aký šampón, či balzám použijeme, dôležitejšia je pre vlasy vraj konečná starostlivosť, keď sú vlasy už ako tak suchšie. No s tým až tak veľmi nesúhlasím. Zbožňujem, keď šampón dobre pení, vtedy mám až taký dobrý pocit, že si všetok ten blééé hnus z vlasov vymyjem preč. Stačí ho málo a penííí veľmi dobre:) Dúfam len, že mi ho doma tak rýchlo nevypotrebujú ako všetky čo nakúpim :D Srandujem, naozaj mi vonia... Cena od 2,50€
Posilňujúci balzam

Keď už vlasy umyjem šampónom, nasleduje použitie balzamu. Ja si bez balzamu alebo kondicionéru neviem predstaviť život. Pretože moje blond vlasy si žiadajú výživu a inak by sa mi nedali ani rozčesať. Balenie má 200 ml a je klasicky fructisiovské:) Cena od 2,90€

Okamžitá starostlivosť
Ďalej som vyskúšala okamžitú starostlivosť, ktorá sa nanáša po umytí vlasov a vysušení vlasov uterákom. Nanášate podľa dĺžky vlasov a necháte pôsobiť 1 minútu. Ja som nechala pôsobiť asi 3 minútky:D Vlasy boli po umytí jemné, a krásne voňali...:) Balenie má 200 ml :) Cena od 2,80€

Sérum proti rozštiepeným končekom

Sérum je proste skvelé!!!! Dávkuje sa pumpičkou, a nanášame ho na končeky vlasov. Je možné ho aplikovať na vlhké vlasy, či pred tepelnou úpravou vlasov, alebo aj na suché vlasy. Ak máte suchšie vlasy, tak ako ja, môžete ho naniesť aj do dĺžok. Sérum má rovnakú voňu ako ostatné produkty:) Ak budete používať celú radu, mali by ste mať až o 70% menej rozštiepených končekov. Aj keď myslím ,že na to sú dobré jedine nožničky.:D Cena od 4,50€

 Používate Garnier Fructis???

Tiež sa ti môže páčiť

2 komentárov

  1. Ďakujem že si práve toto tu dala pretože pred tym nez si to pôjdem kupit som chcela vediet aspon cca ci je to aspon trochu ucinne..pretoze suche "háro" dobre pozznam :D :)
    Uvidim pojdem kupit a vyskúšam ;)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Kúpila som si len ten balzam/kondicionér na vlasy :) keďže mám blond vlasy a modré ombré potrebujem aj nejakú tú starostlivosť :) Je to naozaj úžasný produkt a krásne vonia. Na obale píše "nechať pôsobiť 10-15 minút" . Ja som to na vlasoch nechala približne 25 minút a výsledok bol úžasný! Zo suchých a matných vlasov boli zrazu lesklé vlasy, ktoré vyzerali ako keby som ich nikdy nefarbila! Vrelo odporúčam! :)

    OdpovedaťOdstrániť

Ďakujem za komentár a prajem Ti pekný dník :)

Petush♡