L'oreal Miss Pop

28.7.13

Ahojte dievčatá!
V tomto článku Vám prinášam aj video, ktoré je na konci článku.
Predstavím Vám výrobky od značky L'Oreal  z kolekcie Miss Pop. 
Tieto výrobky som dostala nedávno na testovanie a som z nich naozaj očarená.  Kolekcia Miss Pop je hravá, žiarivá a hlavne letná. Určite sa Vám niečo zapáči ;) Produkty sú akoby inšpirované tvorbou Andyho Warhola / PopArt - ktorého ja zbožňujem. Proste mám rada  bláznivé farby.
V drogérii som túto kolekciu ešte nevidela, ale určite sa na ňu pôjdem kuknúť.
Plus novinkou sú aj nové nálepky na nechty! Ja ich mám v odtieni 029 - Confetti . Balenie obsahuje 18 nálepiek na nechty. Je to celkom fajn zmena, keď chceme obzvláštniť manikúru. Na obale nájdete podrobný popis na použitie. Ja tieto nálepky ešte spomeniem v samostatnom článku, kde bude Nail Art.
Lak na nechty
zdroj
Miss_Pop_visual_1
Ako prvé som testovala laky na nechty, tie sú naozaj parádne fešácke. Dizajnovo dokonalé! Teda aspoň pre mňa. A taktiež sa mi páčia aj odtiene, ten modrý je proste láska na prvý pohľad. Od ľava na fotke sú odtiene 218,307,624. Tak ktorý sa Vám najviac páči?
Majú rýchle schnutie, krytie už v prvej vrstve a dokonca aj ten svetlý žltučký/ + dobrá výdrž.Na fotkách tie farby až tak nevynikli, hlavne modrý a žltý majú aj krásne odlesky. 
A v tejto kolekcii nájdete naozaj aj iné prekrásne odtiene! Fakt, že áno!
Lesky na pery z tejto kolekcie majú evokovať letné drinky! A áno sú fakt krásne...Majú akoby Ombré dizajn:D Teda ja ich tak volám, že ombré lesky. Nuž čo k nim. Lesk sa skladá z dvoch častí - farebnej a trblietkovanej. Majú príjemnú konzistenciu a aplikujú sa veľmi dobre. Aplikátor je v tvare slzy a je strááášne príjemný.
Ja ich mám proste rada, lesky od Loreal som mala rada vždy a budem ich mať rada stále. Sú sladké, voňavé, jemné. Avšak nie sú pre všetkých to je jasné. Nie každý má predsa rád trblietky. Lesky sú len jemne zafarbené a trblietky majú rôzne odlesky. Na perách by ste rozdiel možno ani nezbadali! Lesky mám v odtieňoch 729 - Rosopolitan a 722 - Berry on the beach.
Kolekcia Miss pop je naozaj hravá, bláznivá a pre tieto dni ako stvorená! Ak chcete osviežiť svoj makeup o nevšedné farby určite vyskúšajte:)
  

Tiež sa ti môže páčiť

14 komentárov

  1. táto kolekcia sa im veľmi podarila :) laky majú krásne odtiene,ťažko povedať ktorý je najkraší,asi modrý,ale aj žltý môže vyzerať veľmi dobre a lesky sú tiež zaujímavé

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. no veru všetky farby sú peknučkéééé:) treba si len nejaké vybrať:) aj keď najlepšie asi všetky:D

      Odstrániť
  2. Pekný článok, tie laky majú naozaj krásne letné farby :) Nejaké nové by sa mi do zbierky hodili :)

    Stray Alley

    OdpovedaťOdstrániť
  3. veľmi ma lákajú tie nalepovacie fólie na nechtíky

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. určite vyskúšaj:) podľa mňa je to fajn vecička:)

      Odstrániť
  4. super článok :) tie laky na nechty vyzerajú veľmi dobre :)a tie nálepky na nechty chcem už dlho vyskúšať len som sa k ním vždy nejako nedostala, už sa musím prinútiť ich kúpiť sú krásne :)
    WerushBerry

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. díky kočka:) a veru určite si ich kúp:) ja som si ich ešte prelakovala a držali parádne:D

      Odstrániť
  5. Táto kolekcia sa podľa mňa podarila veľmi dobre :)

    OdpovedaťOdstrániť
  6. kolekcia velmi vydarena..mne sa paci lesky.. :)

    OdpovedaťOdstrániť
  7. kolekce je super, ty lesky jsou úplně boží :) a nálepky jsou roztomilý :D

    OdpovedaťOdstrániť

Ďakujem za komentár a prajem Ti pekný dník :)

Petush♡