Ako sa v lete väčšinou líčim...:)

19.8.13

Ahojte dievčatá!:)
V dnešnom druhom článku Vám chcem spomenúť produkty, ktoré sú predovšetkým z dekoratívnej kozmetiky. Sú to produkty, ktoré mám odskúšané a mám ich veľmi rada.
Budem to písať tak, ako som produkty použila postupne na pleť. Na vyčistenú pleť som naniesla krém Sensibio Light, ktorý som mala v takom mini sete. Moja pleť sa počas roka mení, tak mám rôzne druhy krémov. Keď cítim potrebu pleť hydratovať, používam práve tento a striedam ho so Sébium AKN. Tento krém obľubuje aj sestra, ktorá má veľmi citlivú pleť a ako jediný krém jej nerobí alergické reakcie. Rýchlo sa do pokožky vstrebe a zanecháva ju hebkú. Je vhodný aj ako podklad. Z rady Sensibio je možné si vybrať z dvoch druhov buď Legére alebo Rich. Legere/Light má textúru ľahšiu a hodvábnejšiu a Riche má bohatú, ťažšiu textúru. Takže ak máte citlivú pleť odporúčam. Iný krém z rady Sensibio mi veľmi nesadol.

Pred aplikáciou makeupu som chvíľu počkala, kým sa do pokožky vstrebe. A nasleduje aplikácia makeupu, či korektoru. Make-up v horúčavách naozaj nemusím. V lete je pleť krajšia, opálenejšia čo znamená, že ani ja skoro celoročná bleduľa nebudem používať makeup s najsvetlejším odtieňom. Hurááá...Mojej zmiešanej pokožke vyhovuje makeup od značky Max Factor Lasting Perfomance 106. No počas teplých dní mi postačí len korektor a to práve PAN STIK od Max Factor. Ten mám v odtieni 12 True Beige. A na zakrytie nedokonalostí mi postačí. Na stránke parfums.sk je naozaj za výhodnú cenu a už som si ho tam objednávala asi 3x. Proste je to perfektná vec! Teda mne vyhovuje po dlhé roky!:D Ešte som ho aj mamine pred veľa rokmi brávala z kabelky...:)

Po zamaskovaní nedokonalostí si nalíčim očká, potom rozžiarim líčka a nakoniec nanesiem výrazný rúž. Na oči dávam jemné tiene, buď trblietavé alebo matné, záleží to podľa nálady. Tiene na oči mám rada od značky Revlon, ktoré je ťažko zohnať. Nuž snáď budú niekedy dostupné aj v našich obchodoch. Veľmi rada si robím linky ...
Gélové linky! Najlepšie linky, ktoré som dosiaľ vyskúšala sú od značky Loreal. Naozaj som s nimi veeeľmi spokojná. TU je recenzia.
Posledný krok v líčení je naniesť špirálu a hotovo! Teda aspoň s očami...:D Nerada sama sebe maľujem oči. Je to niekedy boj:) A moja obľúbená špirála je táto od Loreal. Proste mne vyhovuje vo všetkom...:) Viem, že niekomu nie, no podľa mňa je perfektná!:)
Pominulé roky som používala hlavne špirálu od Max Factor a to konkrétne túto:
Je to Max Factor 2000 Calorie...Keď som chodila na ZŠ, tak sestra ju stále kupovala. Hmm, teda obe staršie sestry, a zdá sa mi, že raz som im potajomky jednu vzala a zle uzavrela. A nejak vyschla. Hmm staré dobré časy, keď dieťa objavuje tajomný kozmetický svet.:D
Na líca si dávam v lete väčšinou bronzer alebo marhuľkovú lícenku. Ale väčšinou bronzer.
Používam SunShimmer od Rimmelu. Ktorý je fakt dobrý:)
Na pery používam v lete výraznejšie odtiene rúžov. Konkrétne rúž, ktorý som použila na fotke je od Rimmel z kolekcie Colour Show Off - 140 Kiss me.

Tiež sa ti môže páčiť

13 komentárov

  1. Panejo, jsi nadherna!!! Strasne ti to slusi.

    OdpovedaťOdstrániť
  2. ta první fotka!!! vypadáš nádherně! :)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. nadherny make up... velmi ti to pristane
    prvy obrazok ako z nejakeho magazinu :)

    OdpovedaťOdstrániť
  4. tá prvá tvoja fotka je neskutočne krásna! :)
    http://bonesincouture.blogspot.sk

    OdpovedaťOdstrániť
  5. moc ti to sluší =) je to takové přirozené

    OdpovedaťOdstrániť
  6. krásne líčenie :) najviac ti to pristane :)

    OdpovedaťOdstrániť

Ďakujem za komentár a prajem Ti pekný dník :)

Petush♡