Parfémy, ktoré vlastním...♡

17.9.13

Vône, parfémy používame ich každý deň .
V obchodoch je ich k dostaniu naozaj mnoho. Počas života striedame vône podľa toho ako nám sedia, ako sa nám páčia. 
U každého je to samozrejme iné. No a u mňa je to tak, že mám rada podobné zložky obsiahnuté v parfémoch, ktoré u vôní vyhľadávam. Medzi moje obľúbené značky patrí Chloé, Versace, D&G, Salvatore Ferragamo a iné. Rada skúšam aj nové vône a občas sa mi zapáčia a používam ich po nejaký ten čas každodenne. Aj keď je rozdiel medzi parfémom a toaletnou vodou - ja to až tak nerozlišujem, keďže mám doma pomaly samé toaletky, no zvyknem im hovoriť parfémy.
Dúfam, že ma budete chápať.
Toto leto ma bavila vôňa od značky Moschino - Pink Bouquet. Je určená hlavne pre mladšie baby, ktoré majú radšej sladkasté vône plné ovocia a kvetiniek. Mám ju naozaj veľmi rada, evokuje vo mne krásne letné spomienky. 
Oficiálny popis : Bohatá vôňa, krásny dizajn flakónu a ohlas uznávanej značky predurčujú vôňu Pink Bouquet k úspechu. Vrchné tóny sú tvorené sladkým ovocím, z ktorého najvýraznejšie pôsobí pôvabná malina a lahodný ananás. Svieži závan mladosti prináša do ovocno-kvetinovej kompozície citrusový bergamot. Prekrásna kytica uložená v srdci sa skladá z nežnej fialky, elegantnej pivónie, jemnej konvalinky a zvodného jazmínu. Príjemnou bodkou na záver je esencia chladivého dubového machu v kombinácii s pútavou arómou perníka, mladistvej broskyne a pižma.

Ďaľšia vôňa je od Salvatore Ferragamo - Heaven. Dostala som ju od sestry a musím povedať, že zo začiatku sa mi celkom páčila. No postupom času som ju používala málinko. Shine od S.Ferragamo sa mi páči viac.
Poznáte tieto vône aj Vy?:)
Vôňa Heaven má dizajn veľmi pekný, no výdrž parfumu sa mi zdá slabšia. Zloženie má nasledovné: pižmo, grapefruit, čaj, fialka, pivonka, pajazmín, kosatec, marhuľa, jablko.
Je taktiež vhodná skôr na leto.

Moja obľúbená vôňa je od značky Dolce&Gabbana - The One Rose, ktorú som jedného času dostala od jedného ex-priateľa za čo mu ďakujem. Pretože je fakt krásna.
Zloženie parfumu je takéto: ríbezle, grapefruit, santalové drevo, ruža, liči, pivonka, konvalinka, mandarínka, pižmo a vanilka, ľalia.
Od značky Dolce&Gabbana mám obľúbencov viac. Najradšej mám klasickú Light Blue - to je proste nádherná vôňa, ktorá sa mi ešte neprevoňala.
Páči sa aj Vám?

Nedávno som dostala aj vzorku vône See be Chloé. Mne osobne sa páčia skoro všetky vône od tejto značky. Konkrétne táto je pekná, určená na jar/leto. 
Je to príjemná vôňa a stačí naozaj minimálne množstvo a budete voňať po celý deň. Musím povedať, že aj mužom sa veľmi páči. 
- základ parfému tvorí vanilka, pižmo a santalové drevo
- hlava sa skladá z kvetov jablone a bergamotu
- srdcom je jazmín a ylang-ylang

Nasledujúca vôňa,ktorú mám veľmi rada je od značky Salvador Dali - Sun&Roses.
  • *SunAndRoses je letná vôňa na každý deň. Vyniká mladistvým charakterom, energiou, sebavedomou ženskosťou, sýtosťou farieb a entuziazmom! Úvod odkrýva veselé, vitálne tóny ružového grapefruitu a bergamotu doplnené sviežosťou chrumkavého jablka. Srdce pozostáva z očarujúceho buketu čerstvých ruží prekvitajúcich po boku nežných fialiek a delikátnych konvaliniek. Netradične orientálne tóny dominujú základu. Tvorí ho biele pižmo, céder a vanilka podporené zmyselným teplom santalového dreva.*

  • Taktiež je určená skôr na letné obdobie.Skoro všetky vône čo mám doma sú skôr určené na leto. Avšak mne to nevadí. A ako môžte vidieť zloženia parfémov majú niektoré zložky naozaj rovnaké.  
  • Samozrejme budem rada ak mi napíšete aké vône sa Vám páčia? A aké používate v lete a aké v jeseni/zime?

Tiež sa ti môže páčiť

7 komentárov

Ďakujem za komentár a prajem Ti pekný dník :)

Petush♡