Ryamar - telové mlieko s amarantovým olejom

17.10.13

Toto telové mlieko som testovala hlavne v lete, myslím, že výrobky z rady Ryamar od zn.Ryor sú fakt super! Taktiež rada používam ich krémy, ktoré sú určené pre citlivú pleť.
Mlieko má veľmi príjemnú parfumáciu, skvele sa rozotiera (konzistencia je síce dosť tekutá), ale pokožku pekne hydratuje. I keď veľmi suchú pokožku tak hydratovať nedokáže. Po slnení alebo kúpeli mi toto mliečko prišlo vhod. Ja sa nie veľmi rada krémujem, ale tak raz za čas som to prekusla a moju pokožku hydratovala. :D Balenie je v plastovom obale bielej farby. 
Telové mlieko s amarantovým olejom pre citlivú, normálnu až suchú pleť napomáha vytvárať prirodzený ochranný filter na koži, ktorý ju udržuje jemnú a hebkú. O tento účinok sa starajú aktívne látky z amarantového oleja a hydratujúce látky. Odporúčame jeho použitie vždy po sprche, kúpeli alebo opaľovaní. Mlieko umožňuje pokožke dokonalý komfort s pocitom sviežosti a jemnosti. Ideálne je jeho použitie po osobnej hygiene, keď telo výrazne potrebuje doplniť a regenerovať ochranný film na koži a hydratovať ju. 
Obsah balenia má 300ml. Cena za produkt je okolo 3,90€ 
Za mňa toto mliečko určite odporúčam.

Tiež sa ti môže páčiť

1 komentárov

  1. Celkově krémy od ryoru mám strašně ráda, takže tenhle bude určitě taky fajn :)

    OdpovedaťOdstrániť

Ďakujem za komentár a prajem Ti pekný dník :)

Petush♡