Foymall.com

30.11.13

Ahojte dievčatá!
Nedávno som nadviazala spoluprácu so zahraničným e-shopom foymall.com. Trošku mi tie ázijské eshopy prídu rovnaké...:D Ale tak čo, aj keď moc outfity nefotím, normálne ich riešim a móda ma baví. Aj keď nie tak veľmi ako líčenie a kozmetika. Je tam zo všetkého niečo, teda oblečenie tam nájdete naozaj rôzne. Ja som si pre vás prichystala inšpiráciu kúskov, ktoré ma zaujali asi najviac. :)

Black Zipper Leather Spliced CoatWine Red Solid Color Elastic Waist Fleece Long Feet Pants
Stencil Women's BagExaggerated Delicate Cross Alloy Bracelet
Čierna bunda, vínové nohavice, čierna kabelka sú určite IN aj pre túto sezónu :) Mne sa tento štýl páči, hlavne ako korešpondujú tie veci medzi sebou. Koženkové prvky na bundičke a olemované vrecká na nohaviciach. Doladila by som k tomu ešte nejaké pekné čižmy a mohutný kruhový šál. Tento štýl sa určite nebude páčiť každej, no myslím, že sa na stránke dajú nájsť aj pekné kúsky oblečenia.
Registráciou v tomto e-shope dostanete e-mail, kde nájdete kód k uplatneniu 15% zľavy na prvú objednávku.

Tiež sa ti môže páčiť

1 komentárov

  1. niekto odtial objednaval? pacia sa mi tie sperky

    OdpovedaťOdstrániť

Ďakujem za komentár a prajem Ti pekný dník :)

Petush♡