RYOR očný krém Q10

12.12.13


Špeciálny prípravok na ošetrenie očného okolia s obsahom avokádového a jojobového oleja a Koenzymu Q10,ktorý aktívne podporuje využitie energie v bunkách a zlepšuje regeneráciu pleti. Koenzym Q10 je antioxidant, ktorý zachytáva voľné radikály. Pomáha predchádzať únave, priaznivo pôsobí na imunitný systém, zabraňuje starnutiu pleti a dodáva energiu srdcu.

 - veková kategoria 30+  
 - výrazne zvláčňuje a spevňuje pleť očného okolia
 - spomaľuje proces starnutia pleti  
 - na dennú aj nočnú starostlivosť 
- pre všetky typy pleti  
 - dermatologicky testovaný

Obsah balenia je 30ml a cena za produkt je okolo 5€.


 Samotný produkt je balený v tube a je zabalený v papierovej krabičke, ktorá má rovnaký dizajn ako tuba. Značka RYOR pochádza z Českej republiky a výrobky sú podľa môjho názoru celkom kvalitné. Aspoň tie, ktoré som mala možnosť odskúšať mi naozaj vyhovovali. Očný krém som dostala na otestovanie od stránky maxcare.sk mi plne vyhovuje. Konzistencia produktu je skôr gélová a do pleti sa vstrebáva pomerne rýchlo. Predtým som očné krémy moc nepoužívala, častokrát sa mi stalo, že ma po aplikovaní oči začali páliť. No pri tomto kréme sa to nestalo a odporúčam ho vyskúšať ak zháňate očný krém v prístupnej cenovej hladine. Pokožka očného okolia je po aplikovaní krému vyživená a jemná. Nemám tomuto krému čo vytknúť, nespôsobil mi žiadne alergické reakcie. Tento krém je vhodný aj pre ženy od 25 rokov/ nielen od 30 a vyššie. 


Tiež sa ti môže páčiť

1 komentárov

Ďakujem za komentár a prajem Ti pekný dník :)

Petush♡