Lavera Hydratujúca pleťová voda BIO slez & BIO mandle

2.4.14


Ahojte milé dievčatá:)
Dnešná recenzia bude na produkt, ktorý som testovala asi mesiac a je to pleťová voda od nemeckej značky Lavera. 


Tento produkt od značky Lavera je určený pre normálnu a suchú pleť.

  • Jemne a šetrne zbavuje pleť nečistôt.
  • Bio slez má skľudňujúci a zjemňujúci účinok.
  • Bio mandle pleť vyživujú a posiľňujú jej prirodzený ochranný film.




Šetrne a pritom dôkladne zbaví pokožku nečistôt a optimálne ju pripraví na ďalšiu kozmetickú starostlivosť. Pleťové vody od značky šetrne odstránia zbytky nečistôt, tonizujú a umožňujú pleti bezozbytku vstrebať výživné a hydratujúce látky obsiahnuté v krémoch.

Tento produkt sa mi zapáčil ihneď ako som ho dostala, balením, parfumáciou a hlavne tým aký je fajn! Má naozaj jemnú vôňu - takú čistú. Balenie je pekné a je to BIO-kozmetika:) Zloženie som Vám napísala nižšie, trošku ma zarazil ten obsah alkoholu, ale ja to nejako ani necítim, že by produkt vysušoval. Ja ho používam ako toner - na dočistenie, striedam ho s ružovou vodou od zn.Manufaktura! Je naozaj taká príjemná, stačí naniesť malé množstvo a pleť osvieži, avšak môže sa stať, že niekoho bude lepiť, tak ju môžete aj opláchnuť vodou :) Mne to ale nerobí, ja som s ňou spokojná aj napriek tomu, že mám pleť zmiešanú. No ako sa mení počasie, sa mení aj moja pleť a niektoré oblasti mám aj trošku suchšie a táto voda ich nevysuší, tak ako napr. vody pre zmiešanú pleť - až problematickú. V konečnom závere som s vodou spokojná a používam ju rada hlavne po použití rôznych masiek na pleť.
V blízkej dobe Vám predstavím dva lekárenské produkty zo stránky Medaprex, ktoré sú pre zmiešanú pleť naozaj perfektné!:)

Od Lavery som vyskúšala zatiaľ len nejaké krémy na ruky a boli naozaj fajn!:) 
Vrelo odporúčam aj túto pleťovú vodu :) 


Ingredients CTFA/INCI: Water (Aqua), Alcohol*, Glycerin, Sodium PCA, Hippophae Rhamnoides Fruit Extract*, Prunus Amygdalus Dulcis (Sweet Almond) Extract*, Malva Sylvestris (Mallow) Flower Extract*, Rosa Canina Fruit Extract*, Glycyrrhiza Glabra (Licorice) Root Extract*, Fragrance (Parfum)**, Linalool**, Limonene**, Citronellol**, Citral**

Cena je okolo 8€ / Objem produktu je 125 ml

Môžete si objednať TU

Tiež sa ti môže páčiť

0 komentárov

Ďakujem za komentár a prajem Ti pekný dník :)

Petush♡