Garnier Ultra doux poklady medu pre oslabené vlasy

11.5.14

Ahojte dievčatá, v tomto článku Vám predstavím dva produkty od zn.Garnier.
Garnier je značka, ktorú mám rada, pretože stále ponúka niečo nové. Veľkou výhodou Garnier je ich rozmanitosť . Medzi produktami nájdeme naozaj veľkú škálu výberu na rôzne typy napr. vlasov, pleti atď.
Novinkou je Garnier Ultra Doux Tresors de Miel - poklady z medu. Garnier Ultra Doux vytvoril novú obnovujúcu receptúru špeciálne pre oslabené a lámavé vlasy. Zloženie kombinuje tri poklady z včelieho úľa. 



Obsahuje:
materskú kašičku - revitalizačný elixír známy pre svoj ​​posilňujúci účinok 
- propolis - prírodný včelí tmel známy pre svoje ochranné vlastnosti 
- med - vzácny nektár uznávaný pre jemnosť a vyživujúcu silu 

Ja som mala k dispozícii otestovať šampón a balzam. 

A aký by mal byť výsledok po použití?
Vlasy by mali byť posilnené, vyživené, chránené a obnovené až ku končekom.
Mali by vyzerať zdravo, lesklejšie a odolnejšie. Zloženie je bez parabénov. Obnovujúci balzam vyživuje, posilňuje a obnovuje oslabené vlasy od korienkov až ku končekom. 


Balenie oboch produktov je pekné, nesie sa v žltých - medových odtieňoch. Hneď po otvorení produktov ma uchvátila krásna parfumácia, ktorá na vlasoch vydrží aj po umytí. Konzistencia šampónu je trošku tekutejšia ako balzam. Šampón mi príde klasický a vlasy umyje pekne, no nevidím v ňom nič špeciálne. Skôr balzam je už o niečom inom. Ak si vlasy farbíte a máte ich zničené, tak ten balzam bude pre Vás naozaj ako balzam pre "dušu - vlasy". Šampón používam klasicky a po umytí si vlasy trochu vysuším uterákom a na vlhké vlasy nanesiem balzam. Ten nechám pôsobiť cca.3 minúty a zmyjem. Vlasy sa dajú pekne rozčesať a naozaj krásne voňajú. Odporúčam hlavne pre suché, lámavé vlasy:) Produkty zakúpite dá sa povedať v každom obchode s bežne dostupnou vlasovou kozmetikou.

Tiež sa ti môže páčiť

3 komentárov

  1. Šampón mě nechává chladnou protože obsahuje silikony, ale na ten balzám jsi mě nalákala.

    Radu - UltimateChic

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Minule som si kúpila šampón a asi si k nemu dokúpim aj ten balzám :)
    http://petra-justbeauty.blogspot.sk/

    OdpovedaťOdstrániť
  3. ten balzam sa má zmývať? nekúpila som ho,lebo to tam nebolo napísané,či zmyť alebo nezmyť,používala som nezmývatelný balzam od gliss kur,ale už ho nemôžem nikde nájsť,neviem prečo na zmývatelné kondicionéry píšu v názve balzam,som tam 10min lež to preštudujem a všetko sa zmýva.viete poradiť nejaký nezmývatelný alebo krém na vlasy?

    OdpovedaťOdstrániť

Ďakujem za komentár a prajem Ti pekný dník :)

Petush♡