Hairchalk

5.9.14


pastelové farby na vlasy


V letnom období je celkom funny mať vlasy zahalené do farieb. Či už na nejakom fesťáku alebo párty, aby ste sa rozlíšili od iných... Lenže tohtoročné leto bolo také nijaké, pretože  počasie dosť neprialo...Tak ma moc ani nelákalo si vlasy farbiť.  Mne osobne sa páči ružové ombré na koncoch vlasov.
Tieto dni má byť počasie trošku teplejšie, tak prečo bláznivé farby nevyskúšať aj teraz? Zaujali ma kriedy na vlasy, ktoré majú dočasný účinok a môžete meniť farby každý deň podľa nálady. Kriedy mám zo stránky www.pastelovefarby.sk , ktoré mi prišli z eshopu do pár dní.
V balení môžete okrem kried nájsť igelit na ochranu a igelitové rukavice. Vlasy sa dajú farbiť aj nasucho, ja však odporúčam skôr spôsob namokro. Vlasy som rozčesala, navlhčila a nanášala som farbu :)Ide to jednoducho. Keďže sú to kriedy, tak majú negatívum, že vlasy vysušujú. Preto je dobré naniesť olejček a výživu. Farba vydrží na svetlých vlasoch asi 2 umytia. Pri tmavších vlasoch je to rozdielne. Skúšala som nafarbiť vlasy aj mojej neterke, ktorá ich má svetlohnedé a pri svetlejších odtieňoch kried farba nebola intenzívna. Páči sa Vám tento trend?


líčenie v rock style



Pink ombré


Tiež sa ti môže páčiť

1 komentárov

  1. Hey, I think your site might be having browser compatibility issues.
    When I look at your blog site in Safari, it looks fine but when opening in Internet Explorer, it has some overlapping.
    I just wanted to give you a quick heads up! Other then that,
    amazing blog!

    Here is my web-site cheap web hosting uk wordpress

    OdpovedaťOdstrániť

Ďakujem za komentár a prajem Ti pekný dník :)

Petush♡