Aussie, ten pravý pre moje vlasy :)

27.11.14

Ahojte dievčatá, pred nejakou dobou som sa zapojila do súťaže so značkou Aussie. 
Po vyplnení krátkeho testu mi odoslali produkt, ktorý by mal byť pre mňa - moje vlasy ten pravý. Obdržala som ho a otestovala, či naozaj ten pravý bude? O značke Aussie určite už čo to viete :) Na Slovensku sa predáva napríklad v DM drogériách.


Heslo súťaže je:
Akýkoľvek typ vlasov máš, pre každý z nich existuje ten pravý! - zázračná vlasová starostlivosť Aussie 3 Minute Miracle.


A čo mi vyšlo v teste? 





Konkrétne ide o tento produkt: 
Zázračná maska na vlasy 3 Minute Miracle COLOUR Deep treatment - ktorý je určený na farbené vlasy :) 
V ponuke sa nachádzajú ešte ďalšie 3. 


Maska má plastový obal a obsah produktu je 250ml. Dávkuje sa jednoducho, po odlepení nálepky zo spodnej strany, fľašu stlačíme a naaplikujeme si produkt. Ak máte vlasy farbené a suché - zničené z farbenia tak ako ja, tak vám bude vyhovovať. Ja si ich farbím na blond farbu, takže moje vlásky potrebujú dvojnásobnú starostlivosť. 
Nevýhodou pre niekoho môže byť to, že obsahuje silikóny. Konzistencia je ako pri balzamoch, nie moc tekutá ani hutná. Farba je biela- priesvitná. Parfumácia je pri tejto maske naozaj sladká - žuvačková/ cítiť broskyňu. No nemusí voňať každému. Masku aplikujem po umytí vlasov šampónom a nechám ju pôsobiť 3-4 minúty. Po umytí sa vlasy dobre rozčesávajú a sú na omak hebké. Dodáva lásku vláskom, ktoré sú oslabené farbením... 
Musím povedať, že vlasy sú naozaj lesklejšie... Ja som pred nejakou dobou vyskúšala aj masku Reconstructor, ak by ste mali záujem, tak vám napíšem niečo aj o nej:) Cena za masku je okolo 6€.



Na nasledujúcej fotke, môžete vidieť účesy, ktoré sa mi páčia najviac:)





Tiež sa ti môže páčiť

8 komentárov

  1. pekný post...približne týždeň tiež používam výrobky tejto značky a som veľmi spokojná!

    http://l0veyourselffirst.blogspot.com

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Vzdy som sa cudovala, kde tu znacku blogerky kupuju, az minule som si vsimla, ze su bezne dostupne v DM :-)
    Biela Mačka

    OdpovedaťOdstrániť
  3. super článek :))

    http://gethealthyandfitwithus.blogspot.cz/

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Jak tu soutěž jsem buď propásla nebo byla jen na Slovensku. Zajímal by mě totiž výsledek mého testu :) Jinak musím říct, že já jsem s Aussie moc spokojená, nemůžu říct, že by to byl úplný zázrak, ale rozhodně patří k tomu lepšímu, co se dá na trhu sehnat :)

    Victoria´s Secret - Vánoční Giveaway

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. No to ti neviem povedať Lucka:) a to máš pravdu :) pre mňa sú od nich najlepšie práve tieto masky:)

      Odstrániť

Ďakujem za komentár a prajem Ti pekný dník :)

Petush♡