Líčenie...:)

15.6.16



Ahojte dievčatá, v dnešnom článku vám ukážem tip na líčenie :) Predstavím vám líčenie, ktoré som odskúšala na kamarátke Monike. Monika má peknú pleť, tak sa s ňou pracovalo veľmi dobre. Najprv sme pleť zhydratovali krémom od značky Bioderma z rady Hydrabio. Ten pleť krásne vyživí a pripraví na použitie ďalších prípravkov. Naniesla som makeup od značky Revlon v odtieni Nude, určený pre normálnu až suchú pleť. Tento makeup je podľa mňa jemne krycí a celkom vhodný na letné obdobie. Pod oči a na malé nedokonalosti som použila korektor od zn. Catrice v odtieni 010. 
Na vykontúrovanie som použila produkt od Loreal. Kedže tento produkt je krémový, tak na tmavšiu farbu ešte som naniesla bronzer od značky Makeup revolution Chocolate heaven a poriadne rozblendila. Na líčka som použila jemnú ružovú lícenku od značky Loreal v odtieni Soft Rosy. 
Na lícne kosti som naniesla rozjasňovač theBalm. Obočie som upravila setom od značky Rimmel a jemne zafixovala gélom. Na oči som využívala paletku od Loreal. Do vnútorného kútika oka a pod obočie som použila najsvetlejší tieň. Do ohybu oka som naniesla tmavý hnedý tieň a poriadne rozblendila. Do stredu viečka som nanášala dva rôzne odtiene, ktoré som sa snažila vytieňovať. Na pery som zvolila rúžolesk od Dermacolu Lip colour v odtieni 2.

Použité produkty:

TVÁR
Bioderma Hydrabio krém

Makeup Revlon normálna až suchá pleť - Nude

Catrice Camouflage Cream - 010 Ivory

Loreal contouring palette

Makeup revolution bronzer Chocolate heaven

Loreal lícenka - Soft rosy

Rozjasňovač theBalm - Mary lou manizer

OČI

Rimmel Brow this way set na obočie

Loreal La Palette nude

Loreal Fixa v pere Super Liner

Maybelline riasenka the falsies push up drama

PERY
Dermacol Lip colour č.2

Tiež sa ti môže páčiť

2 komentárov

  1. Dobre rady krasne licenie

    OdpovedaťOdstrániť
  2. viditeľná zmena, precízna práca, skvelý výsledok - udeľujem virtuálnu pochvalu ;)

    OdpovedaťOdstrániť

Ďakujem za komentár a prajem Ti pekný dník :)

Petush♡