Zaujímavé mintové šatočky

17.6.16


Ahojte! V dnešnom článku by som vám chcela predstaviť jeden eshop s názvom Dajsistyle.sk, ktorý mi ponúkol spoluprácu. Ponuku som prijala a vybrala som si na stránke tieto šaty TU. Bola som naozaj potešená :)

Popis týchto šiat znie: Elegantné vkusné šaty mätovej farby bez rukávov a s rozšírenou sukničkou s volánikmi značky Numoco. 
Veľkosť som si vybrala S,no podľa mňa sa do nich oblečie aj slečna čo nosí veľkosť M. Šaty majú zaujímavý strih a peknú farbu, ktorá zaujme. Materiál je 70% Polyester; 30% Viskóza.
Komunikácia s eshopom prebehla na výbornú a nenastali žiadne komplikácie. Určite eshop môžem len doporučiť.

Mne sú šaty tak po kolená a zapínajú sa na zips, ktorý je na zadnej časti šiat. Na leto sa tieto šaty určite hodia a veľmi sa mi páčia aj v kombinácii s nude lodičkami. Materiál je ľahký, vzdušný a príjemný na telo, hodiaci sa na toto  obdobie. Výhodou týchto šiat je ich strih, ktorým sa dajú zakryť aj nejaké tie nedostatky. Sú ľahko kombinovateľné  s inými zvrškami odevov ako sú napríklad saká, svetríky a podobne.
Na stránke nájdete rôzne dámske oblečenie, naozaj si tam dokáže vybrať každá žena.


Tiež sa ti môže páčiť

4 komentárov

Ďakujem za komentár a prajem Ti pekný dník :)

Petush♡