Fresh overal na leto

26.6.17


Ahojte dievčatá,
v dnešnom článku - po dlhšej odmlke, by som vám rada ukázala jeden zaujímavý kúsok oblečenia, ktorý vyzerá a aj sa nosí naozaj super. Ide o overal, ktorý je v tomto letnom období určite must-have. Ja ho mám zo stránky dajsistyle.sk.




Overal značky Figl je z príjemného materiálu (95% Polyester, 5% Elastan) a je béžovej farby.
Prevedenie je kvalitné a nezaznamenala som žiaden problém, ako to niekedy býva napr. so šitím. Tento overal je vhodný pre každú ženu, ktorá má rada módu. Výstrih je dosť hlboký, ale to sa dá ľahko poupraviť. Veľkosť som si vybrala S a sadol výborne. Veľkou výhodou overalov je to, že sú pohodlné a vyzerajú veľmi štýlovo.


Overal pôsobí jednoduchým dojmom a práve preto je jednoduché ho skombinovať s výraznejšími doplnkami. Kludne si ho viem predstaviť v kombinácii ako s lodičkami, tak aj nejakými boho sandálkami. Ja som ho skombinovala s bundičkou, ktorá mi k nemu farebne ladí. Takže ak chcete vymeniť šaty za pohodlnejší kúsok, tak vyskúšajte overal. Ak ste ešte dosiaľ nemali, tak z mojej osobnej skúsenosti určite odporúčam. Aj ked sa môže zdať, že je nosenie nepraktické, nemusí to tak byť. Treba si nájsť taký, čo bude našej postave čo najlepšie sedieť. K dispozícii je v dnešnej dobe mnoho typov. Dokonca sa dá využiť aj na nejakú formálnu udalosť a bude pôsobiť decentne.


Vlastníte aj vy nejaký pekný overal? Ste s ním spokojné?
Dajte vedieť do komentárov.


Tiež sa ti môže páčiť

2 komentárov

  1. Peťuš vitaj opäť pri blogovaní :) tešila by som sa, ak by si prispievala častejšie :)
    outfit je veľmi pekný a štýlový :) ja nemám doma žiaden overal, nikdy to nebol nejak kúsok, ktorý by som potrebovala, ale napríklad sa mi páčia také tie letné s krátkymi nohavicami :)
    MakeUpByVeo

    OdpovedaťOdstrániť

Ďakujem za komentár a prajem Ti pekný dník :)

Petush♡