Rimmel London Colour Show Off #140 Kiss Me

12.4.12

Aj keď nie som moc zástanca výrazných farieb na perách - čo je momentálne trendy, tak som musela aj ja nejaký taký crazy rúž vyskúšať. Vybrala som si rúž od Rimmelu ,ktorý ma zaujal na prvý pohľad. Je to Rimmel London Colour Show Off v odtieni 140 Kiss me.
Plusy:
- páči sa mi jeho balenie
- neobsahuje trblietky ,je matný
- výrazná korálovo-ružová farba
- je veľmi dobre pigmentovaný a má príjemnú vôňu ruží
- výdrž je skvelá


Mínusy:
- mám dojem ,že vysušuje takže treba použiť pod rúž balzam
- pre niekoho môže byť vôňa silná, mne to vyhovuje

Tento rúž je v konečnom dôsledku veľmi fajn, i keď ho neviem porovnať s inými výraznejšími rúžmi.
Cena (okolo 4e) je úmerná kvalite. A určite si kúpim aj iné odtiene z tejto rady.



Tiež sa ti môže páčiť

2 komentárov

  1. supeer dakujem za typ presne takyto odtien uz dlho hladam :)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Jasnééé:) ja som ho kúpila v jednom obchodíku kde majú oblečenie a aj kozmetiku z Anglicka.
    V obyč. drogérke v našom meste som tento typ rúžu nevidela.

    OdpovedaťOdstrániť

Ďakujem za komentár a prajem Ti pekný dník :)

Petush♡