Elf - Rúž v pere Studio matte - odtieň Coral

24.8.12

Elf Rúž v pere Studio matte
Rúž v pere Studio Matte - Coral
Rúž v pere Studio Matte CoralRúž v pere Studio Matte NaturalRúž v pere Studio Matte Tea RoseRúž v pere Studio Matte PralineRúž v pere Studio Matte Nearly NudeRúž v pere Studio Matte Rich Red
Na zlavomate som si vybrala balíček kozmetiky, kde sa nachádzal aj tento zmieňovaný rúž.
Momentálne je tam fakt super akcia a môžete si vybrat z 3 balíčkov.
Ja som si vybrala Balíček kozmetiky elf „Celebrity“, ktorý obsahuje:
Sadu minerálnych očných tieňov s aplikátorom (odtieň Nudes)

Kamienkami vykladaný aplikátor Glamour (rôzne druhy, ružové, purpurové, strieborné)
Trblietky na telo v obrúskoch
Priezračná vyživujúca maskara
Rúž v pere Studio Matte

Tento rúž ma zaujal už dávnejšie a do oka mi ako prvý padol odtieň Coral (skôr taký pinky/peachy/coral:D).
A ako vidíte aj ostatné vyzerajú úžasné.
Možno si zaobstarám aj tie ďalšie.
Hneď ako mi balíček prišiel, tak som ho musela vyskúšať.
Nevýhodou tohto rúžu je to, že vysušuje - teda aspoň mňa, tak treba najskôr použiť nejaký balzam. 
Má tendenciu zdôrazňovať šupinky na perách, tak ich treba mať fakt dokonale hydratované pred použitím tohto rúžu.
Výdrž je dosť fajn - samozrejme ak nepapáme alebo nepijeme.
Také 2 až 3 hodinky určite.:)
Ako som tento rúž otvárala, tak sa mi kúsok zlomil. To bola len moja nešikovnosť,no možno...
Ale čítala som pár recenzií, že sa to stalo aj iným.:D
A ešte chcem dodať, že nie sú parfumované. Trošku mi smrdí ako guma:D
A v spodnej časti, kde je zobrazená aj farba odtieňu sa nachádza strúhadielko. Aké milé. Jemne povytiahnete a môžete ostrúhať.
Celkovo sa mi tento rúž páči a odporúčam.
Prajem pekný víkendík. Pá pá

Tiež sa ti môže páčiť

16 komentárov

  1. krásna pesnička na ktorej už dlho fičím ;)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. veru fajná je:) som si ju po dlhšej dobe pustila:)

      Odstrániť
  2. vynikajuca pesnika a pekne pery.. no ruuz ;) :D

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Tak to je pro mě novinka, ale odstín vypadá moc hezky :)

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Dobrá vecička, na perách je veľmi pekný :) celková farba je super :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. No jou fest sa mi páči aj ten dizajn:D ale mohol by lepšie voňať:D

      Odstrániť
  5. Studio matte zbožňujem, avšak odtieň Coral ešte nemám. Určite si ho však pri najbližšej objednávke hodím do košíka. :)

    OdpovedaťOdstrániť

Ďakujem za komentár a prajem Ti pekný dník :)

Petush♡