Freeman, Essence

10.8.12

 Freeman Facial creamy scrub Apricot 
- krémový pleťový peeling marhuľa
- hĺbkovo čistí a sťahuje póry, zjemňuje pleť
+ ďaľšie info sú na fotke, ak máte záujem
Tento peeling som si kúpila asi pred mesiacom u nás v Hypernove, a musím povedať že je naozaj skvelý!
Už len tá príjemná vôňa je mňam.
Používam ho 2-3x do týždňa. 
Použitie: Na navlhčenú tvár+krk/dekolt nanesiem veľmi malé množstvo produktu - asi vo veľkosti hrášku - a masírujem krúživými pohybmi.
Určite ho odporúčam vyskúšať.
Je určený pre všetky typy pleti.
Má krémovú textúru a vôbec nevysušuje pokožku skôr mám pocit, že hydratuje:)
 Essence XXXL shine lipgloss - lesk na pery
odtieň : 17 Fabolous fuchsia
Tento lesk som si kúpila v DM-ku vo výpredaji, páčila sa mi farba a vôňa.
Je veľmi sladká a pripomína mi jahody. 

Farba nie je výrazná,iba jemne zafarbená doružova. 
Lesk obsahuje trblietky a nemám pocit, že by mi zlepoval pery.

Essence - lesky mám proste rada :)
A určite sa choďte kuk do DM-ka.

Essence Ready for boarding lip & cheek créme 
odtieň: 02 beauty on tour
Zaujal ma odtieň, ktorý je tak trošku dooranžova.
Je krémovej konzistencie, takže sa hodí na leto.
+ je veľmi dobre pigmentovaná a môže sa vrstviť
+ na líčkach vyzerá veľmi prirodzene a má priemernú výdrž
Môžte kúpiť za cca 1,59e 
Síce toto je moja prvá krémová lícenka tak ju neviem porovnať s inými, ale za tie peniaze sa podľa mňa vyplatí si ju kúpiť.

Tiež sa ti môže páčiť

6 komentárov

  1. Ten z Ready for Boarding by som aj chcela, ale sátle sa neviem rozhodnúť... :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. no určite vyskúšaj...:) veľmi pekne vyzerá aj na perách...;)

      Odstrániť
  2. Ten meruňkový peeling vypadá hoodně lákavě, miluju meruňkovou vůni. Já mám podobný od Yves Rocher :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. áno krásne vonia...:) a aj výrobky od YR sú super...
      ja som značku Freeman objavila len nedávno u nás v meste a musela som vyskúšať...:) a je perfiš!:P

      Odstrániť
  3. Ahoj, chcela by si na Slovensku obchod s MAC kozmetikou? Ak áno, tak daj prosím like na stránku:

    http://www.facebook.com/WeWantMacCosmeticsInSlovakia

    Ak poznáš nejaké kamarátky (slovenky), ktoré by MAC tiež na Slovensku chceli, tak to pošli ďalej. Máme šancu uspieť, ak nás bude dosť!

    P.S.: A prosím, neber to ako reklamu, ale ako pozvanie, naša stránka sa len rozbieha :)
    P.S.2: Výrobky vyzerajú zaujímavo :)

    OdpovedaťOdstrániť

Ďakujem za komentár a prajem Ti pekný dník :)

Petush♡