New in

17.8.12


Zdravím:-*!
Od mojej sestry som dostala lak na vlasy Garnier- milé od nej:P, tento lak mám 1x a určite Vám o ňom ešte napíšem...(:pekne vonia:)
- ďalšie veci mám z Avonu - nezmývateľnú kúru na vlasy s argánovým olejom, vôňu Outspoken Fergie...a ešte taká mini vôňavečka do kabelky, tá je taká sladká že až:D no ale to nevadí..avon rullez:D
- kúpila som si ešte jeden lip&cheek od essence:D neskonale sa mi tá koralovoružovoidná  farba páči...
- potom som siahla ešte po farbe na vlasy od Loreal, bola som sa farbiť aj pri kaderníčke - cca pred 6týždňami, no nebola som nejak nadšená, tak uvidíme ako to dopadne s domácim farbením a touto farbou na vlasy...
Háá a ešte srdiečkovské brýlen ♥ z Gate.


Hlasujte:D
dnes som si okrem iného kúpila aj časopis Joy... :P

PS: Podľa mňa ten chalan čo má byť akože Cristiano R. vyzeral v skutočnosti o dosť lepšie.

 Celkom ma zaujíma aké parfémy máte najradšej? 
Máte nejakú svoju stálicu...?:D
Ja ich mám celkom dosť, a stáva sa mi, že po nejakej dobe sa mi určitá vôňa znepáči. V lete používam skôr telové spreje alebo niečo menej parfumované.


Toto sú moje najobľúbenejšie knižky...
Minule sa ma niekto pýtal, že čo rada čítam tak toto :D

Ak by ste mali záujem o líčenie - v mojom podaní 
tak mám nápad, vyberiete ho Vy :)
Mám sa nalíčiť podľa:

1.)Amanda Seyfried
2.) Sara Paxton
3.) Mette Lindberg

4.)Blake Lively
5.) Emma Stone

Tiež sa ti môže páčiť

23 komentárov

  1. Joyku sem si dneska koupila taky a hned jsem se musela podívat na stránku s tebou i když si časopis nechávám až na dovču, abych měla co číst :D a si tam super :) ale nejvíc se mi asi líbí Lady Gaga :D to je uplně stejné :D

    http://sunnyym.blogspot.cz

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. jj ta vyzerá ako ona:DDD asi jediná podoba :D síce dosť urobil styling...mne osobne sa najviac páči salma...:D

      Odstrániť
  2. wow emma stone je tam vážne pekná, inak ako ryšavú som si ju nikdy nevedela predstaviť

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Super! :) Nový Joy si taky určitě koupím'

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Tak idem pekne po poriadku :) Z tej novej rady z avonu na vlasy planujem objednat 750ml sampon, bude za 3,90€ myslim, tak ak chces objednaj aj ten :))
    Mohla by si mi prosim odfotit aj toho co sa podoba na iglesiasa?? :)) + zahlasujem za teba
    Ja mam asi uplne najoblubenejsi parfem versace versense, momentalne ich mam 15, no taktiez je medzi nimi par ktore ma uz omzeli...
    A licenie si prosim blake lively, tu mam rada :) papa

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ten mám vlastne tiež vidíš to :D len som ho nechala v kúpelni a keď ho budem používať napíše recenziu...a díky moc...:)
      okis :)))) versace versense je pekná tú má sestra...

      Odstrániť
  5. Netreba fotit uz som tam vsetkych nasla na stranke :)

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Jéj zlatá si tam :) Mohla by si spraviť líčenie ako Amanda Seyfried alebo Emma Stone:)

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Doufám, že napíšeš o arganovém oleji, na ten jsem zvědavá :). Jinak líčení bych brala Amanda Seyfried, ale možná nějaké jiné než je na obrázku. Mám jí hrozně ráda :).

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. jasné...:)napíšem
      a tak mi pošli nejaký obrázok-link, kde sa ti páči jej líčenie:))

      Odstrániť
  8. wow-na fotke vyzeras super,licenie by sa mi pacilo podla emmy ;o)
    http://beautylife-lija.blogspot.sk/

    OdpovedaťOdstrániť
  9. Páni :D Hned jak jsem najela na tvůj blog a uviděla tu fotku, říkala jsem si, že ji odněkud znám :D... a vedle sebe JOY :D Mě dostala na druhé straně ta s Lady GAGA to je mazec :)!

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Heee parada:D no ako Lady gagu urobili super:DDD len skoda ze ja som ani nevedela ze budem mena suvari:D ani som netusila kto to je,...:D myslela som si ze budem mette lindberg:D ale tak co :D aspon srandaaa:D

      Odstrániť
  10. ja tiež mám bruna bananiho a páčilo by sa mi líčenie ako Emma Stone :)

    OdpovedaťOdstrániť

Ďakujem za komentár a prajem Ti pekný dník :)

Petush♡