Líčenie podľa Twiggy.

1.11.12

,Ahoj baby...
Dnes som si vyskúšala líčenie - inšpirované Twiggy. Ale úplne na chlp:D rovnaké to nie je. 
Mne osobne sa celkom páči...:D Je dosť výrazné.
Na nejakú párty sa určite bude hodiť.
.
.
.
Na líčenie očí som použila hnedý tieň - to záleží aký máte - najlepšie však taký hnedosivý, čierne linky a špirálu.
Ak chcete môžte použiť aj bielu ceruzku-water line a umelé mihalnice. 
Nič zložité to nie je,... Na internete je veľa tutoriálov na toto líčenie.

Na tej mojej foto to nevyzerá moc dobre:D Naživo to je lepšie...



- na tejto foto som použila lesk CATRICE v odtieni 030 Pink me up.
Určite viete, že v DMku sú výpredaje na vybrané produkty Catrice.
Ja som si vybrala lesk na pery Colour show - je to môj druhý výrobok od nich. 
Ešte mám rúž s ktorým som nebola veľmi spokojná.
Cena tohto lesku je po zľave 1,99€.
Farba je veľmi pekná sýto ružová.
Vôňa je mi príjemná,jemná - sladká.
Tento lesk dosť lepí, mne to ale nevadí... lesky mám rada.:o)

Taktiež mi prišla Bioderma . 
Ak chcete aj Vy vyskúšať 
tak stačí kliknúť sem 
a zaregistrujte sa :)

Moja kapela:))) a tento cover je skvelý proste...:D

Tiež sa ti môže páčiť

5 komentárov

  1. Peťo, myslím, že by Twiggy zbledla závistí! ;-)
    Vivi

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Ach ty oči.. Myslím, že jsi opravdu šikulka. :)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Koukni na můj blog! Zítra končí Giveaway, takže je poslední šance se zapojit do soutěže o originální trička!

    A to líčení je luxusní!

    OdpovedaťOdstrániť
  4. tak toto sa ti teda podarilo :) jednoduché a predsa je to líčenie, ktoré ma svoje meno vo svete makeupu :)
    Purpurová Lastovička

    OdpovedaťOdstrániť

Ďakujem za komentár a prajem Ti pekný dník :)

Petush♡