Ahojte dievčatá! Niečo málo o BB Skin79.

22.1.13



Konečne som sa dostala k blogovaniu...

Posledné dni som nemala veľa času na kozmetiku. Nuž určite to poznáte, veľa vecí do školy,takže asi tak... 
Našťastie žiadne FX nebolo, tak som spokojná.:)
V blízkej dobe Vám napíšem recenzie napr. o produktoch značky Ryor, ktoré som testovala naozaj dlhodobo. Mám taktiež pripravenú recenziu o kozmetike Rimmel, ktorú som si obľúbila. 

Dnes Vám napíšem krátku recenziu o bb kréme od značky Skin79.
Hot pink super plus BB-krém - mini balenie 5ml mi poslal na vyskúšanie eshop bbcreamshop.sk

Oficiálny popis:
Skin79 Gold Label VIP Super Plus Beblesh balm je spolu so Skin79 Hot Pink Super Plus Beblesh Balm  bestsellerom značky Skin79. Skin79 Gold Label BB krém je variantom pre suchú a zrelú pleť.
Skin79 Hot Pink Super Plus Beblesh Balm je variantom pre normálnu alebo mastnú pleť. 
Trojaký účinok:
- Bielenie pre zjednotený tón pleti bez škvŕn
- Redukcia jemných vrások
- Vysoký stupeň ochrany proti UV žiareniu
 Skin79 Blemish Balm je vaša kombinácia make-upu a starostlivosti o pleť.
 

Plná verzia stojí 18,79€ / 40ml

Určite ste už čítali veľa recenzií práve na tento BB.
Tento krém má na svojom obale napísané WHITENING - redukuje, vybieluje a zjednocuje tón pleti. To ma zaujalo hneď - síce trošku som sa aj zarazila, ja predsa ešte bledšia ako som nechcem byť, no po nanesení na pleť som až taký efekt nevidela - prispôsobil sa pleti.
Ponúka sa len v jednom odtieni, a farba ma tiež trošku prekvapila - je taká šedivohnedá.
Konzistencia je hutnejšia, no nie je mastný. Krytie je na môj vkus slabšie. 
Pre problematickú pleť sa tento krém podľa mňa hodí, no potrebujete určite použiť aj korektor. Taktiež hodnotím kladne vôňu - tá je jemná kvetinová.
Mňa osobne tento BB krém až tak nezaujal. Predtým ako si kúpite plné balenie, Vám odporúčam vyskúšať vzorku. Tá sa predáva v eshope myslím tiež, asi za 3€/5ml.  V daľšom článku pridám aj foto pred a po nanesení na pleť. Teraz je už tma a rozdiel by nebolo dobre vidno.
Týmto sa s Vami lúčim a prajem Vám ešte krásny zbytok dňa. :-*






Tiež sa ti môže páčiť

8 komentárov

  1. mě taky dorazil, takže se taky chystám na testování :))

    OdpovedaťOdstrániť
  2. aj ja som naňho robila recenziu a je to na prd vec toto :DD

    P.S.:je u mňa GA alias pozvánka

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. no tak možno babám s fajn pleťou sedí...:D no ja momentálne takú pleť nemám, a díky:)

      Odstrániť
  3. Vypadá hodně zajímavě :)
    Tak strašně si přeji vyzkoušet nějaký pravý BB Cream :)

    OdpovedaťOdstrániť
  4. ja si ho praveže teraz idem objednat v plnom baleni a som velmi spokojna a suhlasim s tym že treba najprv vyskušať vzorku, ako sa hned vrhnut nan :D

    OdpovedaťOdstrániť
  5. pekne balenie :))

    she was never before more independent Beauty Blog by she.is.the.one

    OdpovedaťOdstrániť

Ďakujem za komentár a prajem Ti pekný dník :)

Petush♡