Crabtree&Evelyn - Rosewater Antibacterial Gel

5.2.13

Antibakteriálny gél na ruky Rosewater
- čistí a dezinfikuje Vaše ruky 
- obsahuje glycerín, ktorý zanecháva pokožku jemnú a sviežu
- zbavuje nepríjemný zápach
- je vhodný na každodenné použitie
- veľkosť 50 ml
cena 170 CZK

Kedykoľvek vyčistí Vaše ruky bez použitia vody, mydla a uteráku. Toto malé balenie je praktické a vhodné do kabelky, a takisto je ideálny na dlhšie cesty v dopravných prostriedkoch.
Poslúži aj pri dlhšom pobyte v nákupnom centre, keď máte chuť niečo zjesť a máte zlý pocit tzv špinavých rúk. Proste situácie, keď nie sú k dispozícii mydlo a voda.
Keď som prvýkrát dostala do rúk tento gél, tak sa mi hneď zapáčilo balenie. Proste dizajn značky CrabtreeandEvelyn je vychytaný a páči sa mi. Po otvorení gélu som ucítila dosť silnú vôňu - niečo ako rumové pralinky s príchuťou ruží. Konzistencia je tekutejšia  a gélová. Dobre sa rozotiera a vstrebáva do pokožky, a po chvíľke je cítiť už len jemná vôňa ruží. Tento gél je iný oproti ostatným antibakteriálnym gélom - napríklad mám od Baley, čo som vyskúšala. Zanecháva ruky naozaj jemné a hladké. A vôbec nemám pocit, že by ich vysušoval. Plus nelepí.
Takže za mňa odporúčam. Ale ak neholdujete kvetinovým vôňam, tak sa poobhliadnite po inom. 
Používate aj Vy antibakteriálne gély? Aký máte na ne názor?

Tiež sa ti môže páčiť

8 komentárov

  1. Tak a dost :D já mam takej hnusnej smrdutej Dettol, že ho radši ani nepoužívám, kdes tady ten kupovala? :D musím ho mít, jinak super gely mají i v Makrs&Spencer (ale jen na léto)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. presne aj dettol, a ešte nejaký od oriflame máme doma...:) tento je lepší...ruky sú po ňom naozaj jemné akokeby nakrémované...:) a od M&S som ešte neskúšala... a tento sa dá kúpiť napríklad cez eshop TU

      Odstrániť
  2. Ja mam oriflame aj dettol a tiez som spokojna akrat ze dettol nevonia tak mi to trosku chyba v tom pripade ale aj tento tvoj vyzera velmi dobre

    OdpovedaťOdstrániť
  3. skoda ze sa neda kupit aj u nas...minule mi banka za prevod do ciech strhla 10€, takze dalsiu objednavku nebudem riskovat :(

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Tento gel mám taky a nemůžu si ho vynachválit. :-)

    OdpovedaťOdstrániť

Ďakujem za komentár a prajem Ti pekný dník :)

Petush♡