NIP+FAB Bust fix

9.5.13

Ahojte dievčatá
Po dlhšej dobe sa ozývam... momentálne mám veľa iných povinností, tak nestíham prispievať každý deň článkom.
Túto recenziu som už dlhšiu dobu pripravovala a chcela zverejniť. 
Ide o taký špecifický výrobok, ktorý by Vám mal poprsie spevniť, ba dokonca zväčšiť. 
Pre tie, ktoré sa nepýšia bujným poprsím to znie ako nejaký zázrak. No podľa mňa nejaké krémiky tomu nedokážu pomôcť, jedine pokožku spevnia.
Dostala som ponuku od NIP+FAB vybrať si jeden produkt  k dispozícii boli ešte nejaké na celulitídu myslím, ja som si vybrala sérum BUST FIX.
Testovala som tento produkt už dosť dlhú dobu. Je dôležité si nanášať sérum masážou po sprchovaní a najlepšie aj pílingu 2x denne. No ktorá z nás, by to stíhala pravidelne po dobu 6 týždňov ? - čo je odporúčaná doba používania, kedy by sa mali dostaviť výsledky. Aj keď som sa snažila, žiaľ každý deň to nešlo. Produkt má veľmi peknú vôňu- dosť intenzívnu a do pokožky sa vpije rýchlo. Zanechá ju krásne hebkú. 
TU si môžete produkt objednať a následne vyskúšať.
Prsia sa mne osobne nezväčšili, no pokožka je pevnejšia čo je tiež super!:) Ak by Vás zaujímalo niečo viac rada zodpoviem na Vaše otázky...:)
Cena je okolo 23€ a objem 100ml!


Tiež sa ti môže páčiť

0 komentárov

Ďakujem za komentár a prajem Ti pekný dník :)

Petush♡