Perleťový lesk na pery Giordani Gold ORIFLAME - Tender Pink

14.5.13


Ahojky dievčatá
Tento príspevok je o lesku na pery, ktorý pôvodne dostala moja mamina 
No nakoniec som jej ja dala nejaký tmavší červený a ona mi dala tento svetlučký.
Je od ORIFLAME, veľa vecí od nich nemám no s radou GIORDANI GOLD som vcelku spokojná.
Lesk krááásne vonia, tak sladko, niečo mi tá vôňa veľmi pripomína... 
No sama neviem čo:D Asi to bude nejaký iný lesk na pery. 
Lesk na pery, obohatený o vzácny perlový výťažok, pre perleťový nádych na perách s vysokým leskom a jemnou farbou. V troch elegantných, ženských odtieňoch v luxusnom balení. 
Ja mám odtieň Tender pink čo je taká jemná broskyňová farba. Obsahuje jemný shimmer/perleť, ktorý nie je moc viditeľný. Musím povedať, že moc nelepí a nevysušuje pery. Má príjemnú konzistenciu :)
Cenu som našla na nete okolo 4,50€ a objem je 7ml.
Vyskúšali ste už lesky od Oriflame?...

Tiež sa ti môže páčiť

5 komentárov

  1. Pekná farba :) Od Oriflame nejaké lesky mám a som celkom spokojná :)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Jé , máš to krásně upravené,ty fotky !:)

    gabulka-lovelygirl.blogspot.cz

    OdpovedaťOdstrániť

Ďakujem za komentár a prajem Ti pekný dník :)

Petush♡