Recenzia na špirálku L´ORÉAL FALSE LASH WINGS♥

21.5.13

Zdravím dievčatá, dnes Vám chcem napísať niečo málo o super špirálke, ktorá mi prišla na testovanie!
Hneď ma zaujal jej krásny, netypický dizajn - mne osobne sa páči, pôsobí tak luxusne - to povedal jeden kamoš keď ju uvidel :D...
Čo na ňu poviete?
Ja som si ju všimla už v TV reklame. Je zaujímavá hlavne svojim kartáčikom, ktorý je naozaj veľmi netypický. Ešte som taký nikde nevidela a bola som zvedavá ako sa s ním bude pracovať. Bolo to také iné, no treba nájsť ten správny grif a bude to ok. Zatiaľ som túto špirálu použila 1x a bola som z nej naozaj milo prekvapená. Pri prvej vrstve krásne predĺži riasy a krásne ich zafarbí :o)
Určite Vám o tejto riasenke ešte napíšem:) Tento príspevok berte len ako novinku, ktorú testujem a som z nej naozaj milo potešená:)
Zatiaľ ju hodnotím veľmi pozitívne a čoskoro Vám ešte o nej napíšem:)
V drogériach sa už predáva a jej cena je okolo 15€. Ale je to len orientačná cena:)
Mala by riasy krásne rozvinúť ako motýlie krídla. 
Dnes mi riasy vydržali krásne natočené celý deň. Špirálka sa mi nedrolila a farba ostala po celý deň rovnako intenzívna.
Plus pridávam fotky :

Tiež sa ti môže páčiť

9 komentárov

  1. Mam ji uz delsi dobu a prvni tyden jsem si ji nemohla vynachvalit a potom mi to s ni zacalo jit hur a hur :/ dala jsem ji oddych a zacala se s ni malovat znova :) a zase super :) takze jsem v ramci moznosti spokojena

    OdpovedaťOdstrániť
  2. moc se mi líbí ten efekt řasenky na fotce :) sama s ní bohužel zkušenosti nemám...

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Teším sa na recenziu, zatiaľ vyzerá dobre :)

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Vyzerá veľmi dobre, akurát 15€ za špirálu je teda dosť

    OdpovedaťOdstrániť
  5. super recenzia! výsledný efekt na mihalniciach je úžasnýýýý:)

    lapkindressbox.blogspot.sk

    OdpovedaťOdstrániť
  6. mne ta spirala vobec nesedi, droli sa mi, a zle sa mi s nou pracuje, asi zalezi od "vkusu"... :/

    OdpovedaťOdstrániť

Ďakujem za komentár a prajem Ti pekný dník :)

Petush♡