BIODERMA Photoderm Autobronzant samoopaľovací sprej

4.8.13

 ZDRAVÍM VÁS DIEVČATÁ! 
Dnes tu mám pre Vás recenziu na samoopaľovací sprej od značky Bioderma, vhodný aj pre citlivú pokožku s hydratačným účinkom. Ak trpíte napríklad slnečnou alergiou a chcete mať aj Vy pokožku s nádychom dobronzova tak čítajte ďalej.
Ja som tento produkt skúšala cca mesiac dozadu a predtým som vyskúšala asi len dva samoopaľovacie mlieka, no nebola som spokojná. Pretože vždy som mala pokožku oranžovú a fľakatú. Keď som dostala do rúk sprej od Biodermy bolo to dosť zaujímavé, pretože samoopaľovací sprej som ešte nemala odskúšaný. Dizajn produktu je veľmi pekný.
Aplikuje sa pomocou rozstrekovača - obvykle ako to býva pri sprejoch. Na obale je uvedené, že je možné ho aplikovať v každej polohe. Pred použitím produktu je dobré si urobiť peeling a pokožku dobre vysušiť. Sprej je dobré aplikovať v tenkej vrstve zo vzdialenosti 20 cm buď na telo alebo na tvár.
Výsledkom by malo byť jednotné zhnednutie pokožky. Výhodou je, že sa nemusí nanášať rukami ako mlieka alebo gély/ a teda sa nemusíte obávať fľakov na rukách či medzi prstami. Sprej po aplikácii rýchlo zasychá a nemusíte sa obávať, že pokožka zostane mastná. Intenzita fareby/ tónovania závisí od množstva naneseného produktu.
Sprej je jemne parfumovaný, nekomedogénny a hypoalergénny. Nevýhodou je to, že produkt má len 150 ml a cena je oproti množstvu dosť vysoká cca 17€.
Ak chcete používať sprej na celé telo tak Vám to dlho nevydrží/a to som striekala fakt málinko, skôr ho odporúčam používať len na farebné dolaďovanie/tónovanie. Ak máte napr. tmavšie ruky oproti nohám a podobne. Fotky pred a po aplikácii žiaľ nemám, pretože som omylom vymazala fotky z karty foťáka cez dovolenku. Našla som dobrú recenziu aj TU. Žiaľ na moje pomery je to dosť drahá srandička, ktorá dlho nevydrží.

Tiež sa ti môže páčiť

3 komentárov

Ďakujem za komentár a prajem Ti pekný dník :)

Petush♡