Dermacol Bioextrakt - mlieko po opaľovaní

24.9.13


Ahojte dievčatá!
Dnes tu mám pre Vás kratšiu recenziu na produkt, ktorý bol ideálny pre letné obdobie. 
Je už po lete :( aaaaah jaj nemám rada zimu....:(
Toto mlieko  sa nielenže pekne postará o opálenú pokožku, ale ju aj vyživuje.
Vôňa produktu je jemná, veľmi príjemná.
Farba produktu je biela.
Obsahuje E a D-panthenol.
Balenie je praktické.
Používala som toto po sprche v dňoch, ktoré boli plné slnka.
Mlieko má hutnejšiu konzistenciu a rozotiera sa dobre. Avšak musíte počkať dlhšie kým Vám zaschne.
S mliekom som bola spokojná, používala som ho v letných horúčavách a na pokožke mi neurobil žiadne alergické reakcie.
Cena je za produkt 3,45€ a objem je 250ml.





Tiež sa ti môže páčiť

0 komentárov

Ďakujem za komentár a prajem Ti pekný dník :)

Petush♡