Loreal Silver šampón ♡

8.10.13

Ahojte dievčatá,
v dnešnom článku by som Vám chcela predstaviť Silver šampón, ktorý s obľubou používajú blondínky. Ja som dostala dobrú referenciu od Lucky. A tak som si šampón objednala cez jeden eshop, konkrétne skvelynakup.sk. Ja som tam nakupovala prvýkrát a bola som spokojná. Ešte som si tam objednala lak na nechty od Essie, ale o ňom až nabudúce. 
 Silver shampoo - strieborný šampón, takú farbu vonkoncom nemá. Býva väčšinou modro-fialový. Je určený pre blond a šedivé vlasy. Farebné pigmenty majú za úlohu neutralizovať žlté až oranžové odtiene vlasov. Mne sa to pri farbení stávalo rutinou, že na vlasoch som mala vždy nezrovnalosti odtienu. Aj keď som bola pri kaderníčke tak to dopadlo hrozne. Momentálne sa farbím už len doma a tak je pre mňa Silver šampón podmienkou pri starostlivosti o blond vlasy. Samozrejme sa od tohto šampónu zázraky čakať nedajú, vlasy len dotónuje, neprefarbí ich ;)



 Pri pravidelnom používaní dosiahnete naozaj super efektu. Ja používam šampón každé druhé umytie, niekedy až tretie po farbení vlasov. Na vlasy sa nanáša normálne ako to býva pri obyčajnom šampóne, avšak pri korienkoch ho môžete nechať pôsobiť dlhšiu dobu - ja ho nechávam aj 10 minút a následne zmyjem. Potom použijem masku alebo zábal. Ak máte blond vlasy veľmi suché, či zničené treba byť opatrný. Môže sa stať, že Vaše vlasy budú modrofialové. Vtedy netreba prekračovať dobu pôsobenia. Šampón dobre pení, vonia a proste je skvelý. Pripomína mi vôňu, ak si pamätáte niekedy dávno boli v Avone také farebné tyčinky na umývanie pre deti, tak niečo také. Som s ním spokojná a spomedzi všetkých silverov čo som dosiaľ vyskúšala jednoznačne najlepší. Ja ho mám v 500 ml balení s pumpičkou no býva aj v 250ml. Keďže aj sestry majú melírované vlasy kúpila som vo väčšom balení, vtedy je tá cena fakt skvelá.
Na stránke skvelynakup.sk som si tento šampón vyhliadla vo veľkosti 500ml za približne 9€.
Na fotke môžete vidieť jeho farbu.


Tiež sa ti môže páčiť

2 komentárov

  1. Ta fialová barva mě dost překvapila :D

    Na mém blogu probíhá giveaway budu ráda když se zapojíš :http://fashionaddiction-style.blogspot.cz/

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Používam takýto tip šampónu už dlho mám ho z Biofarmy, značku si už nepamätám no je to taká profi čo sa používa v kaderníctvach. Mám pocit že ten môj je ešte viac fialový....používam ho raz za dva týždne a pridávam si ho klasicky do šampóna keď si idem umyť vlasy...musím priznať že tento šampón sa stal súčasťou mojej vlasovej kozmetiky a určite je to dobrý pomocník pre všetky blondínky :)

    OdpovedaťOdstrániť

Ďakujem za komentár a prajem Ti pekný dník :)

Petush♡