Garnier BB krém PureActive

26.6.14

 230513_BBAnti-Imperf-CMJN4simpl.jpg
Ahojky dievčatá, k testovaniu som dostala BB krém od značky Garnier Pure Active, ktorý je určený pre problematickú pleť. Ja som od tejto značky otestovala všetky BBčka a s tým pre mastnú pleť som bola spokojná. Tak a tento pre problematickú pleť bol pre mňa naozaj zaujímavým produktom na vyskúšanie, pretože som také niečo chcela vyskúšať. Moja pleť práve ideálna nie je, tak som bola potešená.
Produkt má zaručiť zmatnenie, hydratáciu, zníženie výskytu nedokonalostí, redukciu čiernych bodiek, sťahovanie pórov, zmiernenie začervenania. To je uvedené na krabičke produktu, ale je tomu naozaj tak?


Tento BB-krém je balený v tradičnej plastovej forme - tak ako aj obyčajný. Balenie je béžovej farby a je na ňom výrazný nápis PureActive. Po otvorení ma zaujala parfumácia a hneď aj farba produktu. Vôňa je taká ako napr. čistiaci gél z rady pre problematickú pleť. A čo sa týka odtieňu - ja mám odtieň Light - ktorý je určený pre svetlú pleť. No musím povedať, že tak veľmi svetlý ako ten z rady pre mastnú pleť teda nie je. Podľa mňa by mohol byť trošku svetlejší, ale na mojej pleti po rozotrení vyzerá celkom ok. Jeho krycie schopnosti nie sú veľmi výrazné, pleť jemne zjednotí. Má krémovú konzistenciu a dobre sa rozotiera. Určite sa dá použiť aj ako podklad pod makeup. Zatiaľ ho používam len pár dní a vyhovuje mi. Nanášam ho na čistú pleť a nenanášam pod neho ani podkladový krém či bázu. Môžem povedať, že pleť sa mi po použití produktu nezhoršila a dokonca mám pocit, že ju hydratuje. Na pleti vyzerá sviežo a pekne. Ja si ho jemne prepúdrujem a výdrž má po dobu asi 6h. Určite celý deň na pleti dokonale nevydrží a jemne sa stráca. Ale zatiaľ som s ním spokojná.
Už ste ho vyskúšali?
garnier_pure_active_bb.jpg


Tiež sa ti môže páčiť

1 komentárov

  1. O tejto novinke som este nepocula, no urcite ho vyskusam pretoze mi zatial vsetky bbcka s tejto rady vyhovovali :) uz sa nam tesim, tak vdaka za typ Petush! :)

    Werushberry.blogspot.sk

    OdpovedaťOdstrániť

Ďakujem za komentár a prajem Ti pekný dník :)

Petush♡