TAG v perinách + výherca Giveaway :)

19.2.15

Ahojte dievčatá,
v poslednej dobe som nemala na blog moc času, ale výherkyňu giveaway som vyžrebovala v daný termín a hneď na druhý deň som výhru odoslala:). 
Žrebovala som pomocou randomu a šťastie sa usmialo na Martinku:). Ktorá sa mi ihneď ozvala a bola veľmi milá :).


Dnes som si pre Vás pripravila TAG v perinách :) 
Označila ma v ňom Blogerka Susan :)

Tak a tu sú otázky a odpovede:



1. Bez čoho nejdeš do postele ?
Často si vezmem do postele mobil, na ktorom sledujem rôzne videá alebo četujem s kamarátmi:) A často s ním aj zaspím...:/
2. Zvodné či pohodlné pyžamo ?
Väčšinou pohodlné, mám rada kraťasy a tričko, tielko....:)
3. Čítaš knihu pred spaním ?
Nie knihy veľmi nečítam, skôr časopisy :)
4. Kozmetický rituál?
Večerný?:) Ak áno, tak pleť poriadne odlíčiť a hydratovať:) Najradšej používam produkty od Biodermy:)
5. Piješ niečo pred spaním ?
Iba občas, väčšinou si podvečer urobím čaj a to mi stačí:) 
6. Chrápeš ?
Nie, aspoň o tom neviem:)
7. Raňajky do postele ? 
To je skvelé, keď vám ich niekto pripraví:)
8. Staráš sa o svoje telo ? Ak áno ako ?
To je dosť zaujímavá otázka a nedá sa na ňu zodpovedať v jednej vete. O svoje telo sa starám, používam kvalitné prípravky a taktiež športujem:)
9. S kým si strávila včerajšiu noc ? 
Sama so sebou :) Spoločnosť mi robil jedine počítač/mobil:)
10. Hráš nejaké hry pred tým ako ideš spať? ak áno aké?
Nie, hry pred spaním nehrávam a všeobecne tiež moc nie. A v počítači mám asi len Sims3...:)  
11. Počúvaš pred spaním hudbu alebo chceš ticho? Väčšinou si pred spaním pustím nejaký seriál alebo videá na YOUtube. :). 
12. Spíš pri tme alebo si nepotrpíš na tmu?
Skôr po tme :) Nemám rada, keď mi niečo svieti do očí.

A čo Vy máte radi TAG-y?:) Ja sa musím priznať, že si ich rada čítam, ale taktiež aj kuknem na YOUtube :)

Tiež sa ti môže páčiť

5 komentárov

Ďakujem za komentár a prajem Ti pekný dník :)

Petush♡