Rimmel...#1

9.2.17


Ahojte!
Značka Rimmel nám pred časom predstavila produkty, ktoré stoja za reč (alebo v tomto prípade napísanie). V dnešnom poste vám predstavím paletku na oči, makeup. V ďalšom článku vám napíšem moje domy ešte z ostatných produktov. 


Ako prvý produkt tu mám niečo na očká. Ide o Magnif'eyes all in one paletka 8 očných tieňov. Paletka obsahuje ako matné, tak aj trblietavé odtiene. Ja mám odtieň paletky Grunge glamour.
Pomocou nej si dokáte vytvoriť líčenie denné, ale i večerné. Obal je čiernej farby a je plastový. V balení paletky sa nachádza zrkadielko a aj obojstranný aplikátor, ktorý na fotke nemám.
Pigmentácia u svetlejších odtieňov je slabšia, u tmavších je to o čosi lepšie. Ak chcem zintenzívniť farbu, tak si ju zmiešam s troškou micelárnej vody a tak nanesiem na viečko. Paletka sa mi sama o sebe páči a rada ju používam.

K dostaniu je v troch odtieňoch:
  • Keep Calm and wear gold (zlaté a medené odtiene), 
  • London nudes calling (teplé červené tóny) 
  • Grunge glamour (sivé a hnedé tóny).


Druhým produktom, ktorý som otestovala je makeup Fresher skin. Mám ho v odtieni 103 True Ivory, čo je svetlý odtieň, ale najbledší určite nie je. Makeup má veľmi jemnú krémovo- gélovito - penovú konzistenciu. Obal makeupu je sklenená dózička uzatvárateľná na viečko.


Na tento makeup som počula už mnoho ohlasov, ktoré sa líšia. Podobný typ makeupu mala značka Rimmel už pred pár rokmi a trošku mi ho aj konzistenciu pripomína. Makeup má jemné až stredné krytie. Je vodeodolný a neusádza sa v póroch. Má SPF15 čiže chráni pleť pred slniečkom. Rozotiera sa veľmi dobre a dá sa vrstviť. Po chvíľke ako zaschne, tak sa už ani nepohne. Pleť je matná, no makeup nepôsobí ako maska. Obsahuje minerálne púdre, ktoré majú redukovať nadbytočný maz. Taktiež obsahuje rôzne zložky ako sú harmanček, či aloe vera...Na moju pleť sadol a musím povedať, že značka Rimmel nesklamala. Tento makeup by som odporučila skôr na letné obdobie. Po čase používania musím povedať aj fakt, že mi makeup akoby sekol konzistenčne. Proste nevyzerá tak, ako na začiatku. Látky v ňom ako keby sa oddelili.
Obsah balenia je 25 ml. Kúpite v bežnej drogérii.


Tiež sa ti môže páčiť

5 komentárov

  1. paletka vyzerá super :) krásne farby :) keď zmiešaš s micelárkou tak dobre držia? :)
    MakeUpByVeo

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Veru farby sú veľmi pekné, a kvalita taká drogériová :)
      No a štetec si namočím do micelárky a naberiem tieň... Taká akoby kašička sa vytvorí a dobre to drží :) Alebo aj krém - najlepšie gélový keď mám, tak použijem s tieňom... :D Skúšam všeličo možné... :)

      Odstrániť
  2. Paletka aj makeup vyzeraju dobre. O tom makeupe som už viackrát čítala, určite ho raz musim skusiť. Ja si inak myslim, že to že sa ti sekol, nie je nejaká vada. Proste je to možno len tým, že naň posobi vzduch a že sa použiva.
    Štýl ženy

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Veru sú to dobré produkty! A nevadí to, na pleti vyzerá stále rovnako a aj sa tak správa. Mám pocit, že kedysi dávno bol taký podobný makeup od Rimmel tiež v tejto dózičke a urobil to isté.

      Odstrániť
  3. Mňa najviac zaujal ten make up. Uvažovala som nad jeho kúpou, lenže dala som si kozmetické predsavzatie, že si kúpim nové veci až vtedy, keď vyničím tie staré a make upov mám na rozdávanie :D
    World of Nicol | Narodeninová giveaway

    OdpovedaťOdstrániť

Ďakujem za komentár a prajem Ti pekný dník :)

Petush♡