:) AHOJ 2014

8.1.14

Ahojky dievčatá, po dlhšej odmlke sa Vám ozývam opäť...:) 
Dnes to bude len taký chillin článok o tom ako prebiehal posledný mesiac...:)
Vianoce boli krásne, samozrejme som sa dobre napapkala a to je cez Vianoce pre mňa dôležité:D Teda aj cez rok... ale najdôležitejšia je rodina :)  


Silvester som oslávila s kamarátmi a aj rodinou - Karaoke bolo super :D ...:) Bol to skvelý večer a Nový rok 2014 sa začal naozaj fajn... Som s ním zatiaľ spokojná ;) Mením veľa vecí od základov. AAa je to fajn fajn fajnový:D
Ako ste Silvestrovali Vy?... Aj keď viem už je to trošku neaktuálne :D Cheeers! Všetko dobré baby a chlapci!!!:*




Počas mesiaca som začala počúvať The Kooks, teda opäť. Akurát dnes sa mi snívalo, že prišli k nám do mesta a urobili koncerík. Tak raz snáď dorazia...:D Ja ich milujem už pár rokov, ale teraz to začalo byť ešte intenzívnejšie...:D Potom počúvam aj The Strokes a podobné kapely... Je z Vás tiež niekto nadšenec takejto hudby?:)



Kozmetika a líčenie cez Vianoce nechýbali tiež...:) Testujem pár super vecičiek tak sa môžete tešiť na nové recenzie a líííčenia, len momentálne mám veeeľa učenia, tak sa musím snažiť to nejak zosúladiť...!:)
Na koniec ešte fotky z aktivít , ktoré mám rada a to sú : zábava :D fotenie a zábava :D
S mojou kamoškou Maťkou :D radi hráme pingpong (aj keď na fotke ho nehráme, urobili sme si fotopauzu)...:D A s Marekom fotíme...:D 
Zatiaľ sa majte krásneeee:) Pusu:*

Tiež sa ti môže páčiť

3 komentárov

  1. The Strokes som mala velmi rada, prvy album bol pecka, potom sa mi zacalo zdat, ze sa uz dost opakuju, ale rada si ich vypocujem. Sekne ti to s tou gitarou :)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. tá fotka s gitarou je super! :)

    http://victorys-diary.blogspot.sk

    OdpovedaťOdstrániť

Ďakujem za komentár a prajem Ti pekný dník :)

Petush♡