COLOUR THERAPY & SHINE ŠAMPÓN PANTENE PRO V recenzia

24.4.15


Ahojte! V dnešnom poste vám predstavím šampón od značky Pantene PRO-V na farbené, matné vlasy bez lesku. Dostala som ho pred časom na testovanie. Poslednú dobu som šampóny dosť striedala, tak som bola vcelku rada, že som mohla vyskúšať nejaký ďalší - neodskúšaný. 


Balenie je typické značke a obal produktu je plastový. Farebnosť tejto rady na farbené vlásky sa nesie v zlato-bielo-červenej kombinácii. Objem balenia je 250ml, ale  v drogériách som videla už aj 400ml. Hneď pri prvom otvorení ma zaujala parfumácia, ktorá je ovocná, sladká - vlasy aj po umytí pekne voňajú. Trošku mi pripomína vôňu Fructís šampónov. 


Zloženie:
Aqua, Sodium laureth sulfate, Sodium lauryl sulfate, Glycol distearate, Dimethicone, Cocamidopropyl betaine, Sodium citrate, Cocamide MEA, Sodium xylenesulfonate, Parfum, Citric acid, Sodium benzoate, Sodium chloride, Polyquaternium-6, Glycerin, Tetrasodium EDTA, Linalool, Hexyl cinnamal, Ammonium laureth sulfate, Panthenol, Panthenyl ethyl ether, Hydrochloric acid, Magnesium nitrate, Methylchloroisothiazolinone, Magnesium chloride, Methylisothiazolinone


 Konzistencia je krémová, dá sa povedať podobná ako pri bežných šampónoch a farba produktu je biela. Plus je aj to, že aj dobre pení. Šampón som skúšala používať približne mesiac a musím povedať, že mi vyhovuje. Ja mám vlasy farbené na blond. Sú suchšie a majú sklon ku lámavosti končekov. 
Ako ho používam? Bežne ako každý šampón nanesiem na mokré vlasy, premasírujem  a opláchnem vodou. No keďže som nemala k dispozícii balzam, ani kondicionér z tejto rady, vlasy som mala problém rozčesať. Vždy pri každom umytí musím nejaký balzam alebo masku naniesť. Inak vlasy nerozčešem.  Vlasy sa mi nezdali po umytí nejaké extra lesklé. Avšak ten lesk a uhladenie vlasy poväčšine príde až po použití iných prípravkov na vlasy než iba šampónu. 



Vlasy si umývam tak každý 3 deň približne, veľmi sa mi nemastia. To môže byť aj preto, že ich mám farbené. A ani po použití tohto šampónu to nebolo inak. Vlasy a pokožka hlavy na tento šampón reagovali bez alergie, takže super.

Používate produkty od tejto značky?

Inak ak máte instagram určite mi dajte link do komentára, rada follownem :)
Môj je tu : petushatko


Tiež sa ti môže páčiť

5 komentárov

  1. Já si umývám vlasy co druhý den a to je mám barvené. Kdybych si je neumyla, tak fuj, úplně hnusně mastné jsou. Tento šampon vypadá docela dobře. :-)
    giveaway

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. No to záleží od typu vlasov a pokožky...:) ale ja ako som si ich začala farbiť úplne na blond, tak sa mi nemastia až tak veľmi :) práveže niekedy vydržia pekné aj 5 dní :)

      Odstrániť
  2. mne sa hrozne rýchlo mastia ale ja pravda, že ked som mala melír tak to bolo lepšie :)

    Vera

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Já jsem od Pantene dlouho nic nezkoušela, takže časem určitě skončí v mém nákupním košíku :)
    Instagram

    Make-up speciál - 1. část

    OdpovedaťOdstrániť

Ďakujem za komentár a prajem Ti pekný dník :)

Petush♡