Jemné jarné líčenie

4.5.15


Ahojte dievčatá,
v dnešnom poste vám prinášam jemné líčenie na jar. Takto sa poslednú dobu líčim často.
Základom tohto líčenia je zjednotená pleť.
Preto je dôležité vybrať si dobrý makeup, ktorý vašej pleti vyhovuje. Ja som dostala pred časom na testovanie makeup od značky Maybelline Superstay Better Skin.
Musím povedať, že je veľmi jemný a má dobrú konzistenciu. Na pleti nepôsobí ako maska, no jeho krycia schopnosť je slabá. Takže ak máte nejakú nedokonalosť na pleti, je potrebné použiť korektor na prekrytie.
Na kruhy pod oči používam rozjasňujúci korektor od Rimmelu. Občas pleť prepudrujem púdrom od Astoru, o ktorom vám ešte napíšem, pretože je fakt dobrý. No v tomto prípade som použila len lícenku od Loreal, ale odtieň vám už neviem povedať.


Dôležité je si pekne upraviť obočie, ktoré dodáva tvári dôraz. Ja na úpravu používam hnedý tieň z paletky od Avonu, ktorá už nie je v ponuke.
Na to aby obočie držalo svoj tvar použijem bezfarebný gél od značky Miss sporty.


Na pery nanesiem obľúbený balzam a hneď potom rúž. Dnes som si vybrala ružový od značky Bourjois - 12 Rose neon. Je to výrazná farba, ktorá sa na toto jarné obdobie veľmi hodí. Čo poviete?
Ruž je sám o sebe krémový a pery mi nevysušuje. Cena je okolo 7€.


Oči zvýrazním len čiernou tekutou linkou od Astoru, ktorá je mimochodom fajn. Používam ju rada, ale aj tak viac inklinujem k gélovým.
Urobím ju jemnú a na oči nanesiem už len špirálu.


Poslednú dobu som si obľúbila riasenku Lash Sensational od Maybelline, ktorá je podľa mňa super. Už ju vlastním nejakú dobu a stále mi vyhovuje. Riasenka má špeciálny kartáčik, ktorý funguje akoby na princípe ventilátoru a má zaručiť riasam objem a rozkvit rias. Je plastový a má zaujímavý tvar. Riasenka je trochu tekutejšia, ale pri správnom nanášaní riasy nezlepí. Obal ma zaujal tiež, pretože je ladený do ružovej. Tvarovo je typicky maybellinovská. Farba je čierna.
Pri prvej vrstve vytvorí pekné prirodzené riasy. Musím povedať, že už dávno mi takto žiadna riasenka nevyhovovala. Možno by som ju prirovnala kvalitou aj ku drahším značkám napríklad aj Benefit.
Obsah riasenky je 9,6ml. Cena sa pohybuje od 5€.



Použité produkty na líčenie


rúž Bourjois - 12 Rosé neon

riasenka Maybelline Lash Sensational


Tiež sa ti môže páčiť

1 komentárov

  1. Super článek, tento make-up od Maybelline mě zaujal už dřív, tak jej moc ráda brzy vyzkouším :)

    Giveaway + Make-up speciál 2.část

    OdpovedaťOdstrániť

Ďakujem za komentár a prajem Ti pekný dník :)

Petush♡