Moja vlasová rutina

21.6.16


Ahojte,
v dnešnom poste vám napíšem o mojej vlasovej rutine. V skratke vám predstavím produkty, ktoré momentálne používam na svoje vlasy. Na začiatok by som mala opísať to, aké vlasy mám konkrétne ja. Mám ich celkom dlhé a farbím si ich na svetlú blond. Ak by ste chceli článok aj o tom ako si svoje vlasy farbím, akú farbu používam, tak píšte do komentárov. Vlasy mám teda suchšie a preto vyhľadávam produkty, ktoré by mi ich vyživili.
Poslednú dobu som si zvykla používať trio od Baley - šampón, kondicionér a mlieko na vlasy z rady Marhuľa a kokos, ktorá je určená pre suché až poškodené vlasy. Ja som s týmito produktami veľmi spokojná a môžem ich určite len odporučiť. Šampón a kondicionér používam klasicky, nanesiem a zmyjem vodou. Mlieko sa nezmýva.

 
Ďaľšie produkty, ktoré striedam v mojej vlasovej rutine sú hlavne rôzne olejíčky a séra, či spreje. Schwarzkopf Gliss Kur Wonder sérum mám už dlhší čas, ale mám ho veľmi rada a má príjemnú parfumáciu. Nanášam ho ešte do vlhkých vláskov a vlasy následne jemne vyfénujem.
Olejíčky od zn. Loreal sú pre mňa výborným pomocníkom, aby som dosiahla hebkosť a lesk vo svojich vlasoch. Používate ich aj vy? Všetky, ktoré som dosiaľ odskúšala mali krásnu parfumáciu. Hodvábny olej sa nanáša do dlane a následne ho aplikujeme do vlasov. Ružový produkt na fotke je sprej na vlasy dodávajúci oslnivý lesk. Má sladkú parfumáciu a na vlasy ho nanášam až keď sú už suché.


Ak si vlasy chcem nejako upraviť, vyžehliť alebo urobiť vlny kulmou, tak si na ne nanášam ochranu pred teplom. Momentálne som si obľúbila tieto dva produkty Miraculous oil od Garnier a got2b Schwarzkopf. Prvý produkt sa nanáša do dlane a aplikuje na vlásky pred žehlením a podobne. Druhý produkt je určený na to, aby efekt vyžehlenia vlasov vydržal čo najdlhšie. Má rozprašovač čiže ho na vlasy iba nastriekam a následne ich prežehlím. Oba produkty mi opäť príjemne voňajú.


Ak mám aj ja deň kedy sa mi nechce umývať vlasy, tak siahnem po suchom šampóne. Tak ako väčšina dievčat z blogosféry, som si aj ja obľúbila práve tieto od Batiste. Oba majú príjemnú parfumáciu, no inak v nich rozdiel nevidím, iba v rozdielnosti vône. Mám doma aj klasickú Amicu, a tú používam v prípade núdze, keď náhodou nemám doma Batiste.


Keď si robím nejaký účes, tak ho rada zafixujem lakom na vlasy. Moje obľúbené sú tieto dva a taktiež mi na nich vyhovuje aj parfumácia.


Nakoniec som tu ešte pridala fotku sprcháčov, ktoré používam úplne najradšej. Popri tom keď si umývam vlasy, tak si umyjem aj celé telo. A tieto sprcháče od značky Le petit Marselliais sú pre mňa najlepšie už po dlhé roky. Mám od nich rada aj produkty na vlasy, ale tie som žiaľ v obchodoch na Slovensku nenašla. A sprcháče som nakúpila v Poľskej drogérii.


Tiež sa ti môže páčiť

0 komentárov

Ďakujem za komentár a prajem Ti pekný dník :)

Petush♡