Sally Hansen Miracle Gel

7.6.16



Ahojte! V dnešnej recenzii vám predstavím laky Miracle gel od Sally Hansen. Tieto laky sa používajú v kombinácii s vrchným lakom a zaručujú vzhľad gélových nechtoch bez použitia LED lampy.


Farebný lak sa aplikuje na čistý, odlakovaný necht, na ktorý nanesieme tenkú vrstvu a necháme zaschnúť. Následne nanesieme druhú vrstvu, ktorú taktiež necháme zaschnúť. Pri svetlom laku, to krytie bolo dosť slabé. A aj keď som použila tenkú vrstvu a nechala poriadne vyschnúť, tak po nanesení vrchného laku sa to celé akoby zožuvačkovalo.
Ja som odskúšala aj sadu s LED lampou, ktorá mi veľmi vyhovuje. Pri tomto type - Miracle gel je to rýchlejšie s lakovaním, ktoré je jednoduché, no zase je tu dlhšia doba schnutia, čo mi až tak veľmi nevyhovuje. 
Lesk a výdrž je pri tomto type taktiež o dosť slabšia ako pri použití lakov Sally Hansen s LED lampou. Cena za jeden lak farebný alebo vrchný je okolo 7€ a objem je 14,7ml. Takže ak chcete vyskúšať Miracle gel laky, nezabudnite si kúpiť farebný a aj vrchný lak. Pri tomto type laku je určite jednoduchšie odlakovanie, ide to ako pri klasickom laku.

Tiež sa ti môže páčiť

0 komentárov

Ďakujem za komentár a prajem Ti pekný dník :)

Petush♡