Pink nails

30.7.17


Ahojte dievčatá,
v dnešnom poste by som vám rada predstavila moje obľúbené laky na nechty.
Používam ich cca mesiac a stali sa mojimi must-haves. Ide o značku Trend it up, ktorá je novinkou v predajniach DM drogerie markt. Ide v podstate o privátnu značku DM-ka, ktorá by mala byť kvalitná a za primerané ceny. A v prípade týchto lakov musím povedať, že to tak naozaj je. Táto značka ma naozaj zaujala a kúpila som si okrem lakov, aj rúž na pery a rozjasovač. O tých napíšem zas inokedy, pretože ich ešte nemám poriadne otestované.



Na odskúšanie som si od značky Trend it up vybrala odtiene 140, 230, 010. Tieto laky sú z kolekcie N1 polish - 6ml. Cena za laky je okolo 1,50€.

Ružový 140 - je naozaj jemnunký a na dosiahnutie plného krytia treba dve vrstvy laku. Nanáša sa výborne a nie je ani veľmi riedky, ani hustý. Zaschol tak do 15 minút. Musím povedať, že aj doba výdrže je perfektná. Vydržal nepoškodený 5 dní a dokonca aj bez top coatu!

Zlatistý 230 - Taktiež sú potrebné dve vrstvy. Lak vyzerá na nechtoch úúúžasne. Odporúčam.

Biely 010 - Pri tomto laku platí to isté čo pri ružovom. Nemám mu čo vytknúť, pracuje sa s ním super. A tieto mini balenia lakov mi vyhovujú úplne najviac.



Samozrejme, aby lak vynikol je dobré mať aj dobrý základ. A to, aby moje nechty boli pekné, tak používam od značky Eveline kondicionér 8 v 1. Používaním tohto laku by nechty mali byť vyživené, pevnejšie, zdravšie. Ja už obal od tohto laku nemám, no musím povedať, že čo lak sľuboval aj dodržal. Ja som mala problém so štiepením nechtov naozaj dlho. A odvtedy ako som vyskúšala túto kúru a používala ju pravidelne, tak naozaj sa slová na obale potvrdili. Nechty po cca mesiaci začali byť naozaj krásne a nelámali sa. Cena sa pohybuje okolo 3€. Na internete sa o tomto laku už veľa napísalo a tak je na vás či mu šancu na vyskúšanie dáte alebo nie.


  
Jedna vrstva laku Trend it up 140


Dve vrstvy laku Trend it up 140  - fotené s bleskom 


A čo vy už ste odskúšali niečo od značky Trend it Up? Alebo Eveline?

Tiež sa ti môže páčiť

3 komentárov

  1. 5 dni bez poškodenia??? To vážne??? Tiež mám jeden lak z tejto rady, iný odtien, no mna velmi sklamal. Po pol dni už sa začal olupovat. A to som ho nanášala ako každý iný lak, tiež 2 vrstvy.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ten ružový áno, nechcela veriť ani mamina...Týždeň vyzeral fakt super..ale všetko závisí od nechtov či sú v dobrom stave asi...:) lebo ked sa mi lámali, tak mi nevydržal žiaden lak ani deň, dva neporušený...

      Odstrániť
  2. Ten růžový je nádherný :) Já od značky Trend It Up zatím nic nezkoušela, ale budu to muset nějakým lakem napravit.

    Nela z blogu Růžová rtěnka

    OdpovedaťOdstrániť

Ďakujem za komentár a prajem Ti pekný dník :)

Petush♡