💙Moje obľúbené produkty 2017🌷

25.11.17


💕Ahojte! :)
konečne po dlhšej dobe som sa rozhodla, že napíšem článok o mojich obľúbených produktoch za poslednú dobu. V dnešnom článočku vám teda ukážem produkty, ktoré som si zakúpila sama a používala ich za posledné mesiace veľmi rada. Na konci článku si môžte pozrieť video, kde používam niektoré dekoratívne produkty! :)


💕 Bebe Young Care 5v1 💕

💕 Cena: okolo 1,95E / 1 balenie - 25 Ks obrúskov

💕 Popis produktu: 
Efektívna starostlivosť o pleť v jednom kroku. Čistiace utierky 5 v 1 Bebe Young Care dokážu jednoducho a rýchlo odstrániť dokonca aj vodeodolný makeup. Nedráždia pokožku a sú vhodné aj pre citlivú, či suchú pleť. Tieto obrúsky patria medzi moje top produkty na odličovanie pleti a aj očí. Obrúsky sú biele, parfumáciu majú jemnú a jednoducho sa vyberajú z obalu. Skvelý produkt za dobrý peniaz! :) Kúpila som ich v drogérii BIPA. Určite odporúčam vyskúšať, ak sa do tejto drogérie dostanete! 

Balzam na pery od tejto značky a v tomto prevedení som ešte neskúšala, ale klasický v modrom obale áno a ten je môj obľúbený. Taktiež som neodskúšala ešte ani umývaciu emulziu - toto všetko bolo v jednom sete. 
A čo vy, už ste odskúšali tieto produkty ?




💙 Garnier Pure 3v1 💙


💙  Cena: okolo 4,50E / 1 balenie - 150 ml
💙  Popis produktu:
Garnier Pure 3v1 je výrobok, ktorý v sebe zahrňuje spojitosť čistaceho gélu a peelingu, tak aj pleťovú masku. Je určený na zmiešanú až mastnú pleť so zvýšenou tvorbou nedokonalostí, čiernych bodiek a lesku. Ak mám obdobie, kedy je moja pleť neposlušná, tak siahnem po tomto produkte. Neodporučila by som ho však veľmi suchej pleti, pretože dosť pleť vysúša.


💙 Essence Pure skin SOS spot killer 💙

💙  Cena:
okolo 3E / 1 balenie - 7ml
💙  Popis produktu:
Výrobok je v sklenenej fľaštičke, ktorá je priehľadná. Balenie má plastový uzáver a produkt je bielej farby. Konzistencia je tekutá a nanáša sa štetčekom, ktorý je podobný štetčeku laku na nechty.
Parfumácia je pri nanášaní dosť výrazná alkoholová, ale po čase ju nie je cítiť. Tento produkt je určený na akné - vyrážky, na ktoré si lokálne produkt nanesiete. Najlepšie cez noc, produkt je bielej farby a ako ho nanesiete, tak aj na pleti zostane. Vyrážku vysuší a zmierni. Ja mám tento produkt rada, ale veľmi rýchlo po otvorení vysychá.




🌷 Dermacol Satin makeup base 🌷

🌷 Cena: okolo 7E / 1 balenie - 15ml
🌷 Popis produktu: 
Táto báza pod makeup pleť vyhladí a zjednotí. Ja tento produkt používam už dlhé roky, ale s časovou obmenou. No často sa k nemu vraciam. Pleť po následnom nanesení makeupu vyzerá naozaj super. No nepoužívam túto bázu každodenne, väčšinou len vtedy, ked chcem čo najdlhšiu výdrž. Ale určite tento produkt patrí medzi moje top produkty.



🌷 Makeup Maybelline FITme - Matte Poreless 🌷

🌷 Cena: okolo 6E / 1 balenie - 30ml
🌷 Popis produktu: 
Tento makeup je poslednú dobu môj naojblúbenejší. Vyhovuje mi jeho konzistencia a aj výdrž. Ak máte pleť zmiešanú až mastnú, tak ho určite vyskúšajte :) Táto verzia Matte mi vyhovuje o dosť viac než klasická, tá mi na pleti vytvárala akési mapky. 


🌷 Korektor Maybelline Instant AntiAge 🌷

🌷 Cena: okolo 7E / 1 balenie - 6,8 ml - odtieň Light 01
🌷 Popis produktu: 
Tento korektor je pre mňa jeden z naj pod oči. Viem, že niektorí ho milujú a iní zatracujú, no mne vyhovuje. Aplikácia s týmto korektorom je naozaj jednoduchá a na zakrytie kruhov pod očami mi plne vystačuje.



🍊 Lícenka Galifornia - Benefit🍊

🍊 Cena: okolo 13E / 1 balenie - miniatúra
🍊 Popis produktu: 
Túto lícenku som si zakúpila len v miniatúre, ale je naozaj perfektná. Dizajn, balenie, parfumácia,výdrž... to všetko je top! Naozaj super odtieň hlavne na jeseň- použila som ju aj v líčení.



🎀 Rozjasňovač TheBalm - Mary Lou Manizer🎀

🎀 Cena: okolo 20E / 1 balenie - 8,5g
🎀 Popis produktu: 
Najlepší rozjasňovač ! Má perfektnú textúru a výdrž! Ak váhate, či si ho máte kúpiť, tak určite áno!




🌷 Bronzer TheBalm - Bahama Mama 🌷

🌷 Cena: okolo 20E / 1 balenie - 7,08g
🌷 Popis produktu: 
Tento bronzer má skvelú farbu a dobre sedí na mojej pleti. No vadí mi na ňom trošku jeho prášivosť. 







🎀
 
DERMACOL invisible fixing powder🎀

🎀 Cena: okolo 8E / 1 balenie - 13g
🎀 Popis produktu: 
Tento transparentný púder zaručí, že vaša pleť bude po celý deň zamatovo hebká! Zatiaľ som lepší drogérkový púder neodskúšala.




🎀
 
NYX rúžiky🎀

🎀 Cena: okolo 7E / 1 ks
🎀 Popis produktu: 
Tieto štyri rúžiky od NYX sú moje najviac používané! Lingerie  Babydoll mám už asi 4 balenie a som s ním nadmieru spokojná. Soft Matte Istanbul a Sydney majú slabšiu výdrž, ale za to sú masielkové a nevysušujú pery. Funsize rúžik používam práve na doladenie Babydoll Lingerie :) Sú použité aj vo videu.













🎀
 
ARDELL umelé mihalničky🎀

🎀 Cena: okolo 4E / 1 ks
🎀 Popis produktu: 
Kvalitné umelé mihalnice od značky Ardell. Ak poznáte nejaké super umelé mihalničky, tak mi dajte vedieť do komentu :)








🎀
 
Lak na nechty Maybelline🎀

🎀 Cena: okolo 3E
🎀 Popis produktu: 
The 24 karat NUDES lak na nechty - dodá nechtom ten správny šmrnc a luxus. Stačí mať nalakované nechtíky hocijakým lakom a tento ho posunie na vyšší level. Chválim aj výdrž :)



🌷 Rituals - Ritual of Karma 🌷

🌷 Cena: okolo 8E -ale presne neviem, kupovala som to v Pandorfe v kombinácii so sprcháčom
🌷 Popis produktu: 
Shimmering body cream - má krásne jemnú kvetinovú vôňu, konzistencia je hutnejšia, no do pokožky sa vstrebáva rýchlo. Používala som tento krém hlavne v lete, dodal pokožke neodolateľný lesk ! :) Pokožku krásne prevonia! 



🌷 The Body shop - telové maslo Čučoriedka 🌷

🌷 Cena: okolo 8E
🌷 Popis produktu: 
Tento krém - maslo je taktiež hutnejšej konzistencie no do pokožky sa vstrebe naozaj rýchlo! Pokožku krásne prevonia :) Nemám čo tomuto produktu vytknúť, značka Bodyshop nesklamala. 


🌷 The Body shop - telový peeling Jahoda 🌷

🌷 Cena: okolo 8E / 1 balenie - 200 ml
🌷 Popis produktu: 

Tak ako masielká na telo, tak aj peelingy mi od danej značky vyhovujú. Pokožka je počas sprchovania krásne masírovaná a prevoňaná. Už ste niečo od Bodyshopu vyskúšali?



🌷 Krém na rukyLoccitane Pivoňka 🌷

🌷 Cena: okolo 8E / 1 balenie - 30ml
🌷 Popis produktu: 
Krémik na ruky s krááásnou vôňou pivoniek :) Ruky krásne zhydratuje a prevonia, do pokožky sa rýchlo vstrebe... Ja ho nosím stále so sebou v kozmetickej taštičke.


🌷 CHI KERATIN silk infusion 🌷

🌷 Cena: okolo 9E / 1 balenie - 59ml
🌷 Popis produktu: 
Kúra na vlasy bez oplachovania... Ak si vlásky žehlíte, či kulmujete, tak tento produkt vám určite len a len pomôže, aby vaše vlásky boli na dotyk jemné a krásne. Pre mňa je to skvelý pomocník!:)


🌷 HUGO BOSS - MA VIE 🌷

🌷 Cena: okolo 27E - 30ml
🌷 Popis produktu: 
Táto vôňa je jemná kvetinová a skvelá na deň... Má slušnú výdrž a vonia tak príjemne, decentne.. :)

Tu je videjkooo:


Tiež sa ti môže páčiť

1 komentárov

Ďakujem za komentár a prajem Ti pekný dník :)

Petush♡