Čo používam poslednú dobu?

18.10.12

Dnešný post bude o tom, čo z kozmetiky používam poslednú dobu:)

Ako patlátka na tvár používam zobrazené výrobky na fotke:
Pre mňa je hlavné zjednotenie tónu pleti a celkom mi sadol makeup od Rimmelu, ktorý sa momentálne vypredáva a má ho nahradiť iný. 
Tento mi príde taký prirodzený :o)
Ďalší produkt, ktorý používam často je Dermacol cover makeup, mám ho v odtieni 210. Nepoužívam ho na celú tvár, ale len lokálne, keď sa objaví nejaká nedokonalosť. 
Mne to takto vyhovuje. Ďalší produkt je púder od Dermacolu, ktorý určite poznáte. 
Je príjemný a nemám mu čo vytknúť. Používam ho väčšinou len na T- zónu.
Niekedy pod makeup použijem aj bázu od Benefitu a taktiež len na T- zónu.
Ako líčka poslednú dobu nosím Pink Passion od Elfu. 
Je to taká naozaj pink farba a veľmi sa mi páči. No treba aplikovať opatrne. 
A keď je slnečnejší dník tak vezmem Sunkissed coral od E.Arden.
Na oči používam minerálne očné tiene od Elfu - v odtieni Celebrity, a linku si nakreslím fixou od značky NYC. Občas si dám na waterline aj bielu ceruzku od Essence a líčenie očí ukončím riasenkou od Benefitu. Rada si tvár rozjasním aj rozjasňovačom od Benefitu High Beam :o)
Na pery si dávam rúž od Miss sporty 009, nemám pocit, že by pery vysušoval, tak niekedy si nedávam ani balzam. 

Na telo používam:
Na sprchovací rituál som si zvykla používať taký mega voňavý sprchopeeling od Oriflame. Naozaj krásne vonia. Mám chuť ho zjesť:D 
A na tvár používam zase peeling od Freemana, ktorý mi tiež vonia. Tak super sladko. Mňam.
Na hydratáciu a podobné veci používam buď vazelínu alebo telové mlieka, no posledné dni aj tento telový olejíček. Je to fakt nádhera:D Tiež pekne vonia. Nedá sa to ani opísať.
A ako podpazušník pearl beauty Nivea... Proste jedna báseň:D 
Milujem ten pocit sviežosti.

Na vlasy:
Na vlasy používam rôzne šampóny, no tento tu od Elseve proti lámavosti je fakt parádny. Hlavne pre tie z vás, ktoré máte vlasy suché...Tak ho odporúčam vyskúšať.
Po umytí vlasov si dávam denný elixír Gliss Kur, a Thermo repair Loreal... Tieto dva produkty sú fakt moje lásky.:D
A taktiež aj suchý šampón Amica. No ten si dávam len občas, v stave núdze.
A na lesk vlasov mám Broaer z kaderníctva:D

Odličovanie + maska:
Na odličovanie očí , (no teraz aj tváre) používam zmieňovanú vazelínu, alebo aj dvojfázový odličovač od Ryoru.
Na tvár mám rôzne peny a gély. No tie používam posledné dni pomenej.:D
Ďalší produkt na fotke je ešte bahenná maska od Avonu. Proste ju mám rada. To je všetko. 

Nie je tu odfotené všetko čo používam, ale toto je tá prevažujúca časť.
Prajem Vám pekný už skoro víkend.
:o)

Tiež sa ti môže páčiť

0 komentárov

Ďakujem za komentár a prajem Ti pekný dník :)

Petush♡