Rimmel stránka...Nové laky od O.P.I....

13.10.12

Ahojky...:)
V dnešnom poste Vám chcem ukázať zaujímavé stránky či veci...
Ako prvú zmienim novú stránku Rimmelu, kde prebieha zaujímavá súťaž...viac sa dozviete na ich stránke
kliknite napr. na ukážku môjho výtvoru
ps: stránky Rimmelu sledujem dlho, a teraz ich majú inovované...
Blogujete na nich aj Vy?
Ja som to vyskúšala:)

Ďalšia vec čo ma už dávnejšie zaujala sú laky O.P.I - kolekcia Nicole , ktoré navrhla Selena Gomez♥
Všetky si môžete kuknúť na tejto stránke

Všetky odtiene sa mi naozaj páčia!!!
Ale Top 3 sú tieto:
selena gomez nail collection opi 08selena gomez nail collection opi 10selena gomez nail collection opi 07
Na stránkach časopisu InStyle píšu, že Selenine laky by mali prísť do predaja v roku 2013.
Páčia sa Vám?

Ďalšia zaujímavá stránka:
- sú tam perfišné ilustrácie/obrázky takých hlavne dievčenských postavičiek, čo ja osobne mám veľmi rada a sama aj také podobné kreslím...:)
V staršom pc som mala od autorky nejaké obrázky a ani som nevedela, že ich kreslila ona...:)) tak som vygooglila a našla ich tam moc moc ;D

Baby, chcem sa Vás opýtať, či sa na Slovensku bude predávať táto limitka od Essence...?

Tiež sa ti môže páčiť

0 komentárov

Ďakujem za komentár a prajem Ti pekný dník :)

Petush♡